8 Reacties

2 maanden geleden

Misschien een gaasje of een watje over de navel, vastgeplakt met een klein tapeje (uit de verbanddoos?) Dan kan je het vastplakken op een gedeelte van je buik dat niet gevoelig is. Dit kan je er altijd afweken onder de douche.

2 maanden geleden

Ga naar de Hunkemoller en haal Silicone nipple covers. Die kun je over je navel plakken en moeten als het goed is geen zeer doen met er af halen.

2 maanden geleden

Ik maak me juist zorgen dat ik dit totaal niet heb met 18 weken zwangerschap eerste zwangerschap is mijn navel nog steeds diep wrm zou je dat willen verbergen? Je kan de buik ook niet verbergen

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Ga naar de Hunkemoller en haal Silicone nipple covers. Die kun je over je n ...
Dit is echt een super tip! Ik heb die dingen gekocht omdat ik op een gegeven moment zat was dat m’n tepels door elke outfit schenen (hoezo zijn stijve tepels een zwangerschapsding en wist ik dit niet 😂) maar zelfs op de meest gevoelige dagen geen enkel probleem met afhalen van die nipple covers! Dus denk dat het ook bij een gevoelige navel veel zal schelen!

2 maanden geleden

Dus je wil hele zwangerschap met een pleister lopen op je navel okay

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Ga naar de Hunkemoller en haal Silicone nipple covers. Die kun je over je n ...
Bedankt voor de tip. Ik ga het proberen. Hopelijk is het minder gevoelig met dit eroverheen.

2 maanden geleden

Ik zie dat je al een oplossing hebt, maar als tip voor het eraf halen van een pleister kun je de pleister insmeren met vaseline (bij het eraf halen). Succes met je gevoelige navel!

2 maanden geleden

Ik maak me juist zorgen dat ik dit totaal niet heb met 18 weken zwangerscha ...
Bij mij is ie de vorige keer helemaal niet naar buiten gekomen. Dit keer met 18 weken ook nog niet en misschien dus ook weer helemaal niet. Waarom zou je je zorgen maken als ie niet naar buiten komt? Is toch helemaal niet erg?