6 Reacties

15 dagen geleden

Hee Sanne, wat vervelend! Zou ik met jouw termijn en klachten ook een beetje paniekerig van worden. Weet je al zeker dat het Covid is? Heb je al overleg gehad met je vk? Ik moet bij koorts namelijk sowieso bellen, kan zijn dat de baby het dan ook iets minder prettig heeft. Ik heb geen tips, maar wel vervelend voor je! Houd je van mediteren of yoga? Misschien daarmee ontspannen, gericht op je ademhalingsspieren. Wat warmtespray op je rug sprayen en lekker paracetemol slikken, maar dat soort dingen doe je waarschijnlijk al😘

15 dagen geleden

Reactie op Toppertje2024

Hee Sanne, wat vervelend! Zou ik met jouw termijn en klachten ook een beetj ...
Nee weet ik niet zeker! Daar heb ik niet op getest, maar zou wellicht kunnen. VK zei idd met koorts bellen maar dat was alleen gisteravond en dat is weggezakt na paracetamol en vandaag de hele dag weg gebleven. Wat lief dat je meedenkt! Ik probeer idd rustig te blijven en in mn eigen lichaam te vertrouwen. Paracetamol doet gelukkig wel zn werk behalve voor die benauwdheid dan 🙁

15 dagen geleden

Reactie op sanne12335678

Nee weet ik niet zeker! Daar heb ik niet op getest, maar zou wellicht kunne ...
Ah oke! En wanneer heb je weer een controle?😊 Ik vraag het omdat ik dacht dat ik ook normale klachten had. Dacht steeds: word ik nou ziek? Pijn tussen mijn schouders, wat benauwd, warm, veel vocht, hoofdpijn, misselijk, maar blijk verhoogde bloeddruk te hebben😬. Dus misschien daar nog even naar vragen! Maar een gewoon griepje kan natuurlijk ook nog steeds bij jou!

15 dagen geleden

Hier ook gehad 3 jaar geleden. Kreeg toen Corona met 39 weken. Was toen nog een heel gedoe met ziekenhuizen enz. Mijn lichaam had het flink zwaar en had net zoals jij weinig lucht. Uiteindelijk ben ik bevallen met 41 weken en 5 dagen. Toen was ik sinds 2 dagen weer wat fitter en ook negatief getest (dat moest toen anders moest ik in quarantaine in t ziekenhuis bevallen). Mijn ervaring is dus dat je lichaam de bevalling pas doorzet als je wat fitter bent. Mijn verloskundige zei ook meestal als je ziek bent zal de bevalling op zich laten wachten. Was toen nog wel wat verkouden en reuk en geur was weg waardoor ik wel wat minder lucht had maar hier tijdens de bevalling eigenlijk geen erg meer in gehad.

14 dagen geleden

Reactie op Toppertje2024

Ah oke! En wanneer heb je weer een controle?😊 Ik vraag het omdat ik dacht ...
Woensdag weer met 40+4, laatste keer was afgelopen woensdag en toen was die nog goed ! Maar zal het sowieso ff aangeven bij ze

14 dagen geleden

Reactie op alyssa03

Hier ook gehad 3 jaar geleden. Kreeg toen Corona met 39 weken. Was toen nog ...
Nou dit is in ieder geval fijn om te weten! Mijn VK zei t ook al maar ja je gaat van alles bedenken.. Hopelijk duurt het bij mij niet zolang als bij jou 🫣