19 Reacties

2 maanden geleden

Bekkenbodemfysio helpt hier echt goed voor!

2 maanden geleden

Ik leef tegenwoordig met inlegkruisjes.....

2 maanden geleden

Reactie op Fleurmii

Bekkenbodemfysio helpt hier echt goed voor!
Ja? Ook nu al? Dan ga ik dat direct uitzoeken en plannen. Echt een vervelend gevoel. Inlegkruisjes zijn inderdaad niet aan te slepen. Dank voor de tip!

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde helaas

2 maanden geleden

Ja bekkenfysio kan echt een wereld van verschil maken! Enne Hema heeft hele chille anti-lek katoenen ondergoed. Tip voor als je net als ik inlegkruisjes helemaal kut vindt in deze hitte!

2 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Ja bekkenfysio kan echt een wereld van verschil maken! Enne Hema heeft he ...
Had je me da nie eerder kunnen vertellen van die broekjes...? 😅

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Had je me da nie eerder kunnen vertellen van die broekjes...? 😅
Haha misschien had ik een maand geleden een tip topic moeten maken, toen werden ze geïntroduceerd met een 1+1 actie 🙈

2 maanden geleden

Hier ook helaas. Vooral op een dag als ik moe ben, dan verlies ik een beetje met elke nies. Super vervelend.

2 maanden geleden

Reactie op Winterbaby22

Ja? Ook nu al? Dan ga ik dat direct uitzoeken en plannen. Echt een vervelen ...
Ja zeker nu al!! Had er bij deze zwangerschap ook al last van, ben 3x geweest, vanaf +-15 weken en het is hier onder controle nu.. ook zeer zinvol voor na de bevalling als je klachten dan hebt maar zeker ook nu!

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Had je me da nie eerder kunnen vertellen van die broekjes...? 😅
Hema site goed in de gaten houden, ze doen soms bepaalde kleuren voor bijna niks weg, ik heb ze toen voor 3 euro per stuk kunnen kopen🙈

2 maanden geleden

HAHA ik ook. Ik hoop dat het na de bevalling langzaamaan weer beter wordt Ik had hetzelfde toen ik zwanger was van de eerste. Toen moest ik op een gegeven moment zo hard lachen tijdens het tandenpoetsen, dat ik over de voeten van mijn man heen plaste 😭😂 Van de week had ik ook een dag dat ik elke tien seconden heel erg moest hoesten. Gelukkig was ik vrij, en gelukkig had ik menstruatie ondergoed aan.

2 maanden geleden

Ik ben nu zwanger van de 3e en ik moet echt gekruist staan als ik moet niezen of hoesten anders plas ik echt in mijn broek. 😂😂🫢

2 maanden geleden

Reactie op L.Cats

Ik ben nu zwanger van de 3e en ik moet echt gekruist staan als ik moet niez ...
Ja hier ook!🤣

2 maanden geleden

Bekkenbodemfysio zei dat ik over mijn schouder moet niezen, hoesten etc. Dan zet je de onderkant wat meer op slot. Bij mij helpt het. Met lachen is t wat lastiger 😂

2 maanden geleden

Ik gebruik ook constant inlegkruisjes, vaak vervangen voelt frisser aan dan te blijven rondlopen met een pipi broek 🤓 heb wel schrik dat mensen het gaan ruiken. Mijn baby ligt ook heel laag in de baarmoeder, en schopt af en toe tegen mijn blaas. Misschien voel je de druk harder bij een lage zwangerschap?

2 maanden geleden

Reactie op Plofje98

HAHA ik ook. Ik hoop dat het na de bevalling langzaamaan weer beter wordt ...
Hahaha hier ook zoiets. Mijn dochter ging als een kikker óp de wc-bril zitten en pieste zo de badkamer in. Ik begon zo hard te schelden dat ik ook m’n hele broek vol pieste. Ik wist werkelijk niet of ik moest huilen of lachen. Of dweilen, dat sowieso 😅

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde inderdaad! Zelfs als ik net heb geplast (en ja helemaal de tijd genomen op advies van de bekkenfysio) en ik daarna nies, verlies ik toch nog wat. Heel vervelend!! Ik ga de broekjes kopen in ieder geval. 😉

één maand geleden

Haha! Nou, laten we er dan maar een beetje om lachen met elkaar. Heb ook al genoeg ongemakkelijke/ hilarische momenten meegemaakt. De broekjes van de HEMA zijn besteld, en hopelijk met fysio iets meer controle en anders zien we het na de bevalling wel allemaal

één maand geleden

Reactie op Winterbaby22

Haha! Nou, laten we er dan maar een beetje om lachen met elkaar. Heb ook al ...
Het erge is. Na je bevalling is alles opgerekt en gevoelloos en zwak. Dus ik kon na de bevalling van de eerst ook mijn ontlasting niet goed meer ophouden. Duurde zo'n twee maanden voor ik me weer in het openbaar durfde te vertonen 😭😂