30 Reacties

5 maanden geleden

Ik zag op fb reclame van een mok, met iets van..; ik zit nu veilig in mama's buik, maar volgend jaar ben ik erbij.

5 maanden geleden

Ik ben zelf naar een boek aan het kijken.. zo wordt je een super papa of help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt er is redelijk wat keuze op dat gebied

5 maanden geleden

Zelf zat ik aan ‘Welcome to Mankind’ (online zwangerschapscursus voor mannen) te denken, iemand ervaring mee?

5 maanden geleden

Reactie op SjaanBanaan85

Ik zag op fb reclame van een mok, met iets van..; ik zit nu veilig in mama' ...
Die is leuk, ga gelijk zoeken op Google. Hoeft ook niet perse op een mok...

5 maanden geleden

https://www.yoursurprise.nl/gepersonaliseerde-boeken/volwassenen/woezel-and-pip-jij-bent-de-allerliefste-papa?artikelcode=38598

5 maanden geleden

Reactie op First Time Mommy88

https://www.yoursurprise.nl/gepersonaliseerde-boeken/volwassenen/woezel-and ...
Ooh dit is eigenlijk leuker als je kind er al is maar het kan wel... 😅

5 maanden geleden

Misschien dit boek geven. Het is met een knipoog.

5 maanden geleden

Ik kwam dit dus laatst tegen en vind het zo schattig! 🥰

5 maanden geleden

Reactie op L0123

Zelf zat ik aan ‘Welcome to Mankind’ (online zwangerschapscursus voor manne ...
Nog geen ervaring mee, maar wel al besteld!

5 maanden geleden

Reactie op ElineVivian

Nog geen ervaring mee, maar wel al besteld!
Leuk! Ga ik ook doen, ben benieuwd :)

5 maanden geleden

Ik ga hem ‘je eerste 1000 vaderdagen’ over de eerste 1000 dagen (van conceptie tot 2e verjaardag) en hoe je een betrokken vader kan zijn. Schijnt heel leuk geschreven te zijn en is iets waar hij ook tijdens de zwangerschap wat mee kan

5 maanden geleden

Ik heb bij sonofabeach een matchende zwembroek voor hem en zwempak voor onze dochter en dochter nr 2 besteld 😂

5 maanden geleden

Wij geven elkaar vaak mooie cadeaus of belevingen met elkaars verjaardag. Maar vaderdag is een andere categorie dus dat hoeft niet meteen. Mijn vriend vindt het ook spannend, dus een heel lief en emotioneel cadeau dat werkt voor hem juist niet denk ik. Dus ik ga juist voor een beetje een cliché en ben van plan een nieuwe hogedrukspuit voor hem te kopen. In mijn ogen is dat echt een perfect “vader”cadeau waar niet teveel poespas bij komt maar wel een beetje het papa-element. 😂

5 maanden geleden

Ik heb 2 jaar geleden met onze eerste zwangerschap, een luister hoorn gegeven. Kan je op de buik drukken en de baby horen. Helaas lag toen mijn placenta voor, dus hij hoorde niks 🤣 idee was leuk... Heb 'm gratis gekregen bij BabyPark! Tegenwoordig heb je van die elektronische apparaatjes om te luisteren, analoog vind ik veel leuker 😊

5 maanden geleden

Ik gaf toen: je bent de liefste papa. Vond hij erg leuk en onze zoon leest hem graag met papa samen voor het slapen gaan.

5 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Ik kwam dit dus laatst tegen en vind het zo schattig! 🥰
Oo wauww waar heb je dat gezien?

5 maanden geleden

Reactie op L0123

Zeker ervaring mee, mijn vriend doet t vanaf begin zwangerschap en het is zo leuk en interessant. Hele leuke manier van kennis overbrengen voor professionals maar ook door ervaren vaders. Van onze hormonen, groei van t kind, bevalling, kwaaltjes etc etc maar ook tips voor als je een familie fiets wilt komen bijvoorbeeld

5 maanden geleden

Reactie op naomley

Oo wauww waar heb je dat gezien?
https://wanderprints.com/products/custom-photo-to-daddy-now-you-can-carry-me-too-gift-for-dad-father-new-parents-personalized-aluminum-keychain?variant=40751293825106 Zijn verschillende websites zag ik waar ze het aanbieden 😊

5 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Ik ga hem ‘je eerste 1000 vaderdagen’ over de eerste 1000 dagen (van concep ...
Mijn vriend heeft deze, en is er erg blij mee! Dus goeie score

5 maanden geleden

Reactie op L0123

Die is heeeel leuk!