Ook al zit ons kindje nog veilig in mijn buik, ik wil graag iets geven voor de eerste vaderdag van mijn man.. hebben jullie leuke ideeën? Een slabbetje met 'best dad ever' vind ik een beetje cringe, dat mag hij vanaf november bewijzen :P ik zou nu graag iets geven om hem een beetje de te maken van het proces of een opsteker te geven omdat hij het best spannend vindt!
Als mijn man met moederdag iets voor mij gehaald had zou ik het ook doen voor hem met vaderdag 🤭 maar dat deed hij dus niet haha. Ik zag wel grappige mokken met een tekst erop van: "dit jaar zit ik nog in mama's buik, maar volgend jaar..blabla" zoiets leek me ergens nog wel grappig 😂
Mijn vriend en ik zagen maanden geleden een boek genaamd "there are moms way worse than you". Het is een grappig boek met hoe sommige dieren met hun jongen omgaan... Toevallig zag ik laatst de vader versie dus die heb ik voor de grap voor hem gekocht 😁
Wij hebben de namen al besloten dus ik heb dit boekje laten maken 🤗 https://www.yoursurprise.nl/gepersonaliseerde-boeken/volwassenen/lieve-papa?channable=00eb7169640033323331333441&artikelcode=323134&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_id=18081618695&utm_content=&utm_term=&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI8arWg9DLhgMVKpaDBx0YkB9QEAQYAiABEgJq0PD_BwE
Mijn vriend en ik zagen maanden geleden een boek genaamd "there are moms wa ...
Ik had kleine sleutelhangers voor foto's gekocht en wil daar een verkleinde echo foto in doen (ook meteen voor opa en oma), maar dit boek vind ik eigenlijk veel leuker!