17 Reacties

3 maanden geleden

Griekenland genoeg keuze genoeg appartementje gewoon via z'n site. Wij waren 2 weken terug in kokkari op Samos, heel leuk! Petra lesbos is ook leuk, boek dan sunset appartementen en dan een appartement onderaan

3 maanden geleden

Reactie op Lboo9

Griekenland genoeg keuze genoeg appartementje gewoon via z'n site. Wij ware ...
Ja, daar zijn we de afgelopen jaren al flink wat keren geweest. Zoeken eigenlijk nu iets anders dan Griekenland (om het makkelijk te maken, haha)

3 maanden geleden

mijn man en ik zijn net terug uit Turkije. Was heerlijk. Wel heel warm, dat vond ik nu ik zwanger ben wel een stuk zwaarder 😅 airco is geen overbodige luxe! We zaten in Fethiye, Turkije. Echt een aanrader.

3 maanden geleden

Ik moest meteen denken aan onze vakantie op Kreta, maar ik lees dat je even geen Griekenland wil! Dan zou ik kijken naar de Canarische eilanden, als je wat noordelijker gaat zitten op Tenerife, is het wat koeler en je kunt altijd naar een warmere plek (strandje) rijden. Ook zijn wij enorm fan van Zuid Italië en de Italiaanse eilanden. Als je geen woord Italiaans spreekt zou ik Sardinie even overslaan, daar spreken er veel minder mensen Engels!

3 maanden geleden

Madeira ook aanrader!

3 maanden geleden

Wij doen sinds een aantal jaar airbnb en we zijn groot fan! Vorig jaar hadden we geen zwembad of zee, dat miste wel wel. Echter kan ik je de regio toscane echt heeeeel erg aanraden. We zaten in Lucca en hebben daar zo genoten. Maar goed, soms een airbnb op loopafstand van het strand of met een zwembad erbij, je hebt lekker alles wat je nodig hebt. Wij genieten hier enorm van. Het is privé, vaak localer en je hebt alle voorzieningen.

3 maanden geleden

Wij gaan naar Gran Canaria! Appartementencomplex Cordial Mogan Valle. Wij hebben het ook gekozen vanwege een eigen keukentje en fijn groot terras, omdat wij al een zoontje hebben van dan bijna 3 😊

3 maanden geleden

Reactie op Mennos9

Wij gaan naar Gran Canaria! Appartementencomplex Cordial Mogan Valle. Wij ...
@mennos9 daar zijn wij ook een keer heen geweest! Leuke locatie ! Ga zeker ook een keer naar Puerto Rico, leuk winkelcentrum en eetgelegenheden 😉

3 maanden geleden

Reactie op Deligrace

@mennos9 daar zijn wij ook een keer heen geweest! Leuke locatie ! Ga zeker ...
Oh wat leuk! Thanks voor de tips!! 🥰

3 maanden geleden

Madeira werd al genoemd en is inderdaad mooi, maar is wel iets koeler qua temperatuur (ca. 25 graden, kan ook heel fijn zijn). Corsica is ook echt een aanrader! Super mooie natuur, hele leuke dorpjes en zowel binnenland als aan de kust is erg mooi. En zowel met de auto (wij zijn met een campertje geweest destijds) als met het vliegtuig goed te doen ;)

3 maanden geleden

Wat een inspiratie! Super fijn, dit zijn inderdaad locaties die niet zo 123 oppopten als we naar vluchten keken haha

3 maanden geleden

Hoi! Wij hebben een B&B in Spanje (Xàtiva). Leuk plekje, Spaans en heerlijk weer. Gedeeld zwembad (wij wonen ook op het terrein) en losse kamers (eigen ingang) met badkamer. Enige is dat we geen lunch/diner serveren dus dat je daarvoor wel eropuit moet. Dus wellicht niet helemaal iets voor jullie, maar mocht je meer info willen stuur me gerust een berichtje!

3 maanden geleden

Reactie op J-91

Hoi! Wij hebben een B&B in Spanje (Xàtiva). Leuk plekje, Spaans en heer ...
Hoi! Ik ben wel benieuwd naar meer informatie! Heb je dat voor me? 🥰

3 maanden geleden

Reactie op jetskexx

Hoi! Ik ben wel benieuwd naar meer informatie! Heb je dat voor me? 🥰
Jazeker! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd (ik denk niet dat hier openbaar plaatsen toegestaan is :))

3 maanden geleden

Wij gaan road trippen door Italië 😄

3 maanden geleden

Ik heb zelf ook nog geen keuze gemaakt. We hebben nog een weekje over en wil graag een leuk laatste tripje ervan maken 🤭 twijfel tussen Engeland of ergens dichtbij huis/net over de grens. Heb nog eventjes, want we willen eind augustus gaan 🤭

3 maanden geleden

Achteraf toch een keuze gemaakt 🤭 een weekje naar Engeland. Denk dat Europa altijd wel weer kan als de kleine een jaar of 4-5 is 😁