18 Reacties
6 maanden geleden
Persoonlijk zou ik zelf niey verder dan België of Duitsland gaan, mocht er iets zijn. En dan jezelf gewoon lekker verwennen met een goed hotel in een leuke stad waar alle voorzieningen zijn die je nodig hebt, zoals fatsoenlijke restaurants met voldoende toiletten en dicht genoeg bij je hotel mocht je de rust nodig hebben. Mocht je echt nog willen zwemmen, misschien een midweekje Preston Palace o.i.d.
Daar heb je alles en hoef je helemaal nergens naar te kijken 😆
6 maanden geleden
Wij zouden als babymoon voor onze eerste naar Portugal gaan met 7 maanden, maar ik zag het toch allemaal niet meer zo zitten met vliegen enzo, toen zijn we naar Leiden geweest. Achteraf moet ik zeggen dat ik er toch wat spijt van heb, een laatste keer met z'n 2en echt lekker naar het buitenland was wel heel leuk geweest. Met kind op vakantie is ook leuk, maar toch anders. Dus ik zou vooral iets kiezen waar je echt zin in hebt om nog lekker samen naartoe te gaan :)
6 maanden geleden
Ik zit nu te denken aan normandie of anders de ardennen of de eifel misschien. Op zich gaat mijn zwangerschap nu helemaal goed, dus nog geen reden om te denken dat dat over 2 maanden heel anders zou zijn, maar je weet het nooit natuurlijk. Dat is 6 uur in de auto, natuurlijk wel een rit, maar met naar Schiphol, inchecken, op de bestemming weer ergens heen ben je niet veel sneller denk ik. Ik wil denk ik ook wel een eigen keukentje en dus niet in een hotel want je bent al zo beperkt met eten.. zeker als vega zwangere in het buitenland :'D
6 maanden geleden
Wij gaan wel vliegen maar max 4 uur. Denken aan de Canarische eilanden en dan gewoon een resort met alles erop en eraan. Normaal zijn wij van de verre reizen, maar dat wordt hem niet deze zomer 😁. En een lange autorit lijkt mij ook niet comfortabel.
6 maanden geleden
Uiteraard is iedereen anders maar bij mijn eerste was ik met 5/6 maanden nog heel actief. Juist lekker wandelen en fietsen, hooguit misschien wat kortere afstanden. Is gezond! Ik zou je daar niet teveel zorgen om maken en gewoon een fijne vakantie kiezen waar jullie zin in hebben.
6 maanden geleden
Reactie op kristab88
Wat gaaf! Is het je eigen camper?
Van mijn ouders, die hebben afgelopen zomer hun caravan verkocht en een nieuwe camper gekocht. (Ze zijn al wat op leeftijd, dus dat vonden ze makkelijker 🤪)
En we mogen hem dan lenen voor vakanties. Afgelopen zomer hebben we hem ook gebruikt en zijn we naar Zwitserland gegaan 😍
6 maanden geleden
Wil je heel graag zekerheid en nu al boeken of kun je het aan om last minute te boeken?
Wij zijn de laatste drie jaar Nederland niet meer uitgeweest (we hebben in 2021 een caravan gekocht en hebben sinds 2021 een zoontje), en hebben tot nu toe alleen maar vakantie in 30 graden gehad. Wandelen en fietsen is prachtig in verschillende provincies!
Alleen kan niemand je beloven dat je lekker weer hebt in Nederland. Maar last minute kun je sowieso kijken waar het mooi weer is en daarheen rijden. Misschien hoef je niet ver weg
6 maanden geleden
Reactie op Smos
Wil je heel graag zekerheid en nu al boeken of kun je het aan om last minut ...
Ja ook een goede! Maar ben een beetje benieuwd of er dan in het hoogseizoen nog goede plekken beschikbaar zijn.. we hebben zelf alleen een klein koepeltentje, dat lijkt me niet ideaal, dus dan zoeken we toch een appartement of huisje..
6 maanden geleden
Afgelopen twee jaar met onze toen dreumes en later peuter naar Azië en midden Amerika gereisd en ook meerdere reisjes in Europa In de vorige zwangerschap ook nog heel veel gereisd en nu ook 5 buitenland trips gepland deze zwangerschap (2 al achter de rug). Als je gezond bent en je hebt verder een zwangerschap zonder complicaties zou ik me niet te druk maken om “als er wat mis kan zijn”. Zeker niet als je nog voor de 24 weken zit, want dan zouden ze in Nederland ook niks doen als het niet goed gaat. Geniet echt nog even zorgeloos van de laatste vrijheid die je met z’n tweeën hebt! Ondanks dat zelfs verre reizen prima kunnen met een ukje is het toch echt heel anders dan met z’n tweetjes. Maak er dus iets moois van want waarschijnlijk is dit voorlopig de laatste keer de komende pak ‘m beet 18 jaar 😉 waardeer deze bijzondere tijd dus nog even zolang het kan en haal eruit wat erin zit (dat moet je naar mijn mening altijd in het leven doen trouwens, geniet! ☺️)
6 maanden geleden
Wij gaan in juni naar Normandie in Frankrijk. Rijden zelf, verder nog niks geboekt. Lijkt me fijn en heel mooi, we zien wel wat wel of niet lukt. Weg is weg 😂😉
En nog een weekend naar Dinand in de Ardennen. Geen idee of je dat wat vindt, maar allebei in de buurt en toch ff weg.