45 Reacties
8 maanden geleden
Wij gaan denk ik met de camper naar Sardinië toe. Kunnen hem ook van de schoonouders lenen dus daardoor zijn we heel erg flexibel, ook in waar we heen gaan. We gaan nog niets boeken, ook de boot niet zodat we tegen die tijd even kunnen kijken of dat te doen is voor mij 🤗. Een andere optie is naar Slovenië maar dat is een te actieve vakantie denk ik voor dat moment.
8 maanden geleden
Reactie op Momtobe🤍
Ik wil nog wel graag op vakantie deze zomer, nog even genieten met z’n twee ...
Dat lijkt me dus ook heerlijk.
8 maanden geleden
Wij hebben onze vakantie plannen wel wat aangepast. We wilde naar myanmar, maar met smog dengue fever, muggen en slechte gezondheidszorg vinden we dat toch niet zo handig. Daarom wordt het dit jaar Engeland. Een roadtrip. Ik voelde mij heerlijk het derde trimester bij de vorige zwangerschap. Ik denk dat je prima naar Spanje ofzo kan gaan. Regel een huisje ofzo met zwembad en airco zit je altijd goed
8 maanden geleden
bij mijn eerste zwangerschap 2 jaar geleden vond ik het ook heel spannend. maar we zijn toen gewoon op reis gegaan. naar san francisco en kuala lumpur. en dat beviel prima. gewoon goed naar je lichaam luisteren en accepteren dat je soms beter uit de zon kan blijven of dat je eerder je slaap moet pakken. in mei staat er trip naar korea en japan gepland. het zal niet zó warm zijn. maar het tempo zal gegarandeerd anders zijn met een peuter en bolle buik, maar het komt goed. niet teveel plannen. focussen op 1-2 dingen per dag zien/doen. alles extra is meegenomen ♥️
5 maanden geleden
Reactie op DN.A
Hoeveel weken was je toen jullie naar Kuala Lumpur gingen? Ik ben van plan ...
Hou er rekening mee dat je bij veel luchtvaart maatschappijen een medische verklaring nodig hebt rond deze termijn. Ze nemen je vaak niet mee zonder ‘okay’ van een arts. Ik zou het persoonlijk niet riskeren na de 27-28 weken nog te vliegen.
5 maanden geleden
Wij gaan midden juli 2 weken naar Spanje en de eerste week van augustus ga ik nog een weekje met een vriendin op reis. Bestemming ligt nog niet vast, maar als de last-minutes meevallen dan wordt het misschien New York.
Gewoon doen! Tijdens mijn eerste zwangerschap hebben we geen reisje meer gepland 'want je weet maar nooit' en hier heb ik achteraf best spijt van gehad. Laat ik nu dus geen tweede keer gebeuren. 😊
5 maanden geleden
Lekker doen! Vorige zwangerschap met 31-33 weken in Frankrijk gezeten, huis aan het zwembad, met de auto heen gegaan 😊. Erg van genoten en kon nog genoeg doen.
Nu met 29-32 weken naar Spanje met de auto, weer een huis met zwembad.
5 maanden geleden
Wij hebben onze vakantie naar curacao/bonaire geannuleerd op advies van de verloskundige vanwege de dengue uitbraak. Toen we keken waar we nog wel heen kunnen zit dit blijkbaar dit jaar vrijwel overal en dit schijnt erg gevaarlijk te kunnen zijn voor een ongeboren kind. Daarom gaan wij nu rond de 20 wk naar Portugal en verder niet meer weg
5 maanden geleden
Wij gaan eind augustus een aantal weken naar Marokko. Ik zal dan tegen de 30 weken zijn dus vind het wel spannend. We hebben afgesproken dat als tegen die tijd het niet gaan we gewoon thuis blijven, gelukkig hoeven we alleen tickets te laten gaan omdat we een eigen huis hebben daar. Ik hoop dat we samen nog even kunnen gaan genieten.
5 maanden geleden
Ik ga half augustus met een vriendin, haar dochter en mijn dochter een week naar Spanje. Deze vakantie was al geboekt voordat ik zwanger raakte en nog geen moment gedacht om het te annuleren. Zal wellicht minder kunnen dan afgelopen zomer in Italië (van een klif springen is dit jaar bijv geen goed idee). Ik zal vast rustiger aan doen ondanks dat ik normaal echt van de warmte hou, gelukkig zijn kinderen altijd wel dol op zwemmen en dan kan ik ook mooi afkoelen.
5 maanden geleden
Wij hadden onze vakantie geboekt in Frankrijk al voordat we wisten dat er een kindje aan zou komen. Ik heb daar zo lang een rot gevoel over gehad, lange reis, lang zitten, misschien overnachten omdat we met de auto en caravan rijden. Een paar weken geleden omgeboekt naar limburg en nu heb ik er weer helemaal zin in!