45 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Voor diegene die met het vliegtuig op vakantie gaan, hoe doen jullie het zo ...
Wij gaan met auto dus neem hem mee. Maar zou hem sws mee proberen te nemen als ik jou was. Zeker als je zonder slecht slaapt.. zonde van je vakantie. Wellicht in een vacuüm zak proberen te doen? En anders mee nemen als handbagage ?

5 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Voor diegene die met het vliegtuig op vakantie gaan, hoe doen jullie het zo ...
Ik zat er aan te denken extra kussens te vragen, zijn vaak wat dunnere kussens, en misschien de hoes mee te nemen zodat je de kussens er in kan proppen. Niet geprobeerd nog, maar komt vast in de buurt haha

5 maanden geleden

Reactie op Moekje2be

Ik zat er aan te denken extra kussens te vragen, zijn vaak wat dunnere kuss ...
Oeh dit is ook wel een slim idee. Ik ga even kijken wat het handigst is. Mn man heeft nooit handbagage mee, anders geef ik hem mn kussen mee als handbagage. Volgens mij ook nog een vacuumzak hier liggen, word alleen lastig voor de terug reis zonder stofzuiger 🤪

5 maanden geleden

Reactie op kiim92

Wij gaan binnenkort over 2,5 week.. 2 weken Noorwegen.. waar ben je gewees ...
Ik ben in Hamar, Oslo, Hovden, Bergen, Nordfjord en Hellesylt geweest. Was met de bus gegaan dus ben ook door Denemarken en Zweden geweest. Zag in Zweden bij de grens van Noorwegen wel een mooie camping spot! Maar weet niet exact de plaatsnaam meer 😅 moet wel zeggen dat Noorwegen sowieso erg mooi is. Op de ene plek lag nog sneeuw en in Oslo was het al zomer 😂 Wou er eigenlijk ook wel wat langer blijven als ik nu terugdenk 🤭 heb geen tijd gehad om te zwemmen en ze hebben juist zoveel mooie plekken in de natuur om lekker te zwemmen! Dus zou dat iig absoluut doen als het mooi weer is 😁

5 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik ben in Hamar, Oslo, Hovden, Bergen, Nordfjord en Hellesylt geweest. Was ...
Ahh! Helemaal top! Dank je wel 😃 Oké zwemkleding inpakken kan ook op het lijstje ✅ haha.