13 Reacties

8 dagen geleden

Een week geleden bij de echo kreeg ik te horen dat ze met hoofdje omhoog lag en vandaag bij de verloskundige met het hoofdje naar beneden. Niks van gemerkt! (29 weken)

8 dagen geleden

Ik ben nu bijna 31 weken en de kleine ligt al een tijdje met z’n hoofd naar beneden maar als hij met zijn billen boven in mijn buik gaat draaien krijg ik inderdaad een heeel naar gevoel. Ik denk dat het er ook aan ligt hoeveel ruimte de baby heeft en hoe ‘wild’ ze draaien. Ik heb nogal een karate kid😅

7 dagen geleden

Je merkt het vooral als ze later in je zwangerschap nog gaan draaien, omdat er dan minder ruimte is. Bij deze termijn hoef je het nog niet zo duidelijk te merken.

7 dagen geleden

Met 30 weken lag onze kleine man in stuit en met 32 weken bleek hij gedraaid te zijn naar sterrenkijker, niks van gevoeld🙈

7 dagen geleden

Dit is mijn tweede en ik heb alweer echt geen idee! Vorige keer moest onze dochter gedraaid worden met 36 weken omdat ze stuit lag. Hoop echt dat onze babyboy uit zichzelf goed gaat liggen 🤞

7 dagen geleden

De baby lag tot 31 weken keurig met z'n koppie naar beneden maar heeft ondertussen besloten toch andersom te gaan liggen 😅 dat draaien heb ik wel gevoeld, was meer oncomfortabel en had het daarna nog een keer dus dacht dat hij weer terug gedraaid was.. tot de verloskundige dus ging checken maandag en hij blijkbaar nog steeds/weer in stuit ligt dus weet niet wat ik dan gevoeld heb. Ben nu 32+4

7 dagen geleden

Bij mijn eerste heeft m’n zoon de hele zwangerschap bij elke echo met z’n hoofd naar beneden gelegen. Toen met 28 weken had hij bedacht toch in stuit te draaien, hier heb ik niks van gevoeld, alleen dat ie minder bewoog,daarvoor toen een echo gehad, bleek dus vast te liggen in m’n bekken met z’n billen en daardoor kon die niet vrij bewegen. Met de liggings echo met 35 weken was die weer keurig met z’n hoofd naar beneden gedraaid, ik heb hier niks van gevoeld ofzo…

7 dagen geleden

Ik ben 32 weken, tijdens de 30 weken echo lag de kleine met hoofd beneden, maar met 26 weken pretecho lag hij nog in stuit. Heb de draai echt niet gevoeld!

7 dagen geleden

De onze lag ook echo na echo in stuit. Vroedvrouw gaf aan dat een zwangerschapsbelletje laag op de onderbuik kan helpen, ze zouden naar het geluid toekeren. 4 dagen na haar tip bleek ze effectief gedraaid! Ze ligt nu goed 👏.

6 dagen geleden

Die van ons liggen iedere week weer anders. Ik voel ze heus bewegen maar niet zo hevig dat ik eruit kan opmaken dat er gedraaid wordt. De ene ligt nu met het hoofd naar beneden en de ander ligt nog in stuit.

5 dagen geleden

Vorige keer lag mijn dochter met 30 wkn in stuit en met 34 goed. Niks gemerkt van de draai (maar ze bewoog sowieso altijd heel veel)

4 dagen geleden

Ik heb bij 30 weken wel de draai van stuit naar hoofdligging gevoeld en dat deed wel een beetje pijn, maar onlangs bleek die weer in stuit te liggen en dat draaien naar die stuit weer heb ik niet gevoeld. Denk dat het er ook een beetje van afhangt hoe die draait.

4 dagen geleden

Mijn aap lag in stuit met 30 weken en nu met 32 weken niet meer :-) ik heb de draai niet gevoeld! Enkel voelde ik de trappen anders en is mijn buik wat gezakt