Hoihoi
Ik heb al sinds zondagavond last van voorweeën die onregelmatig komen.
Sinds een uur weer last van maar toch wat heviger en wat aan het rillen omdat ik het plots zo koud krijg…
Advies van VK was om te bellen wanneer ze een uur lang om de 10min komen en 1 min aanhouden.
Ik vraag me nu af - hoe “stipt” zijn echte weeën? Kan hier toch nog een kleine variatie opzitten? Of kan je er bij wijze van spreken je klok echt op juist zetten?
Hieronder mijn tijdlijn van de huidige voorweeën. Niet exact 10min zoals je kan zien. Dus weet niet of ik al echt aan de bel moet trekken…
Merk dat ik het toch wat spannend begin te vinden 🤭
Daarnet even een warme douche genomen. De weeen zijn wat afgezwakt nu. Nog niet volledig weg dus we zien nog even aan of het toch terug doorzet 🤭🤞
Geen zin om terug naar huis gestuurd te worden bij vals alarm 😅
Deze nacht wat stilgevallen. Deze ochtend wel een enorm drukkend gevoel op mijn baarmoedermond…
Deze namiddag langs de vk voor controle, ben heel benieuwd! 😅🤞
Deze nacht wat stilgevallen. Deze ochtend wel een enorm drukkend gevoel op ...
Toch even een domper…
Al weer de hele dag af en aan voorweeen. Eigenlijk dus al sinds zondagnamiddag min of meer de hele dag door. VK zegt dat ik bij de pechvogels zit… bij de meeste vrouwen zwakken de voorweeen na een paar uur of na een dag wel weer af. Dagenlang aan een stuk zonder doorzetten komt veel minder voor maar het kan dus wel….
Heb gevraagd of ze even wou checken of ik al opening had. Cervix lag nog heel diep en gekanteld in het bekken, ze moest haar best doen, maar heeft 1,5cm kunnen bepalen.
Ik hoop echt dat ik nog even wat ademruimte krijg voor de bevalling…. Moe en even op 🥲😮💨🫠