10 Reacties

5 dagen geleden

Had ik ook inderdaad vanaf de 38 weken. Soms wel 7 keer op een dag. Wel pas bij 40+4 bevallen

5 dagen geleden

Reactie op Dwml

Had ik ook inderdaad vanaf de 38 weken. Soms wel 7 keer op een dag. Wel pas ...
Fijn om te horen dat het herkenbaar is, ben benieuwd hoelang ik nog moet wachten 🙈

5 dagen geleden

Hetzelfde hier! En toen mijn weeën begonnen (nog geen ontsluiting), moest ik elk uur weer poepen, totdat er niets meer uitkwam. Op die manier ook niet gepoept tijdens de bevalling. Totaal niet mee bezig gehouden, mijn lichaam heeft alles gedaan. Succes ✨

5 dagen geleden

Ik moet soms 2x op een dag..

5 dagen geleden

Reactie op mamalulu5999

Hetzelfde hier! En toen mijn weeën begonnen (nog geen ontsluiting), moest i ...
Oh kijk wat bijzonder wat je lichaam wel niet doet Dankjewel 😊

5 dagen geleden

Vanmorgen vroeg dacht ik eindelijk wat te voelen, maar t waren alleen maar m'n darmen denk ik... gister al 2x gepoept en nu vandaag weer 2x... had tijdens de zwangerschap best wel last van obstipatie dus vond t wel bijzonder. Net een check bij verloskundige gehad en had al wat ontsluiting.. sinds ze aan m'n baarmoedermond heeft gezeten heb ik wat krampen... geen idee of ze nu al gaat komen of dat t echt alleen de irritatie is van t voelen door de verloskundige... Ben nu 40+6..

5 dagen geleden

Ze zeggen dat het er inderdaad bij zou kunnen horen, door bepaalde hormonen die alles weker maken dat daar je darmen op aan slaan. Hier ook al zo'n 2 weken onrustige darmen. Zeker de laatste dagen veel, hoor de fabriek continu werken 😉 ga soms gerust 5 a 6x op een dag. Hopen dat het een voorteken is 🤞 hier 40+0

5 dagen geleden

Ik ben 15-11 bevallen ik had ook echt week voor me bevalling veel last van.

4 dagen geleden

Hoort er inderdaad bij de laatste weken, maar zegt helaas niets over hoe lang het nog duurt Ik heb het vanaf 38 weken ongeveer en ben nu 41+3 🫠

4 dagen geleden

Hier ook nog steeds niet bevallen... de ontlasting wordt wel steeds dunner merk ik... gister bij de verloskundige bleek k al wel 1cm ontsluiting te hebben 🎉 en dat zonder t gedoe met voorweeën 🙊