11 Reacties

2 maanden geleden

'Snap' moet natuurlijk 'snak' zijn

2 maanden geleden

Oehh, ben heel nieuwsgierig! Maar de vegan "tonijn" is echt niet lekker, dus betwijfel of deze wel lekker is... hopelijk heeft iemand ervaring😂.

2 maanden geleden

Ik heb dat merk in mijn eerste trimester gegeten en toen vond ik het niet lekker. Had vandaag de witte vis van dit merk en vond het gewoon prima. Ik vind de Vivera zalm een stuk lekkerder als ik eerlijk ben, haha. Qua die slices hadden ze bij de lidl hele lekkere vegan zalm, maar die is helaas uit de schappen nu 😔

2 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik heb dat merk in mijn eerste trimester gegeten en toen vond ik het niet l ...
Ah wat jammer dat die niet meer verkocht wordt!

2 maanden geleden

Ik heb een keer nep sashimi zalm op (wordt verkocht bij de jumbo in het vriesvak bij de vegan spullen). Los vond ik het niet lekker, maar wel met een beetje sojasaus, dan leek het eigenlijk best wel

2 maanden geleden

https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op-basis-van-wortel/ ik heb dit vaker gemaakt en bevalt echt prima om de craving wat te dempen. Het is echt realistischer dan je je vooraf kan voorstellen

2 maanden geleden

Ik heb plantaardige zalm in sushi op, dat was lekker.

2 maanden geleden

Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar voor die 4,25 zou ik zeggen: gewoon lekker proberen en proeven! Misschien een nieuwe craving, misschien na 1 hap genezen 😅😅

2 maanden geleden

Ik vond het best voor een keertje lekker, niet om heel vaak te eten. Maar een keer voor wat luxer eten, ja best aardig.

één maand geleden

Ligt nu betaalbare vegan zalm bij de lidl, kan niet beloven dat elke lidl hetzelfde heeft natuurlijk.

één maand geleden

Gewoon proberen toch? 😄