15 Reacties
één maand geleden
Hier ook al 2-3 weken laat daarvan, word maar niet beter. Gynaecoloog zei eerst dat het van de bekkeninstabiliteit komt, maar ik betwijfel het. Het doet echt heel veel pijn
één maand geleden
Indalen voelt vaak alsof het 'rommelt' met inderdaad steken, druk, ongemak, iets pijn. Dit houdt een paar uur tot een paar daagjes aan.
Bekkenpijn zijn scherpe messteken tot een beurs gevoel in je schaambot, dus echt het onderste punt tussen je benen. Dit voel je vaak met traplopen, omdraaien in bed etcetera. Houdt je benen en daarmee bekken recht door plat te gaan liggen zoveel je kan afwisselend met kleine stukjes lopen.
één maand geleden
Reactie op Felfel93
Is dit normaal ?🙈
Ik heb het bij alle 3 de zwangerschappen gehad. En elke keer als ik het gehad had werd er bij m'n volgende controle verteld dat de baby was ingedaald dan dacht ik oh dan was dat wat ik voelde. Ik omschrijf het ook als venijnige steken idd
één maand geleden
Reactie op Mopsje
Ik heb het bij alle 3 de zwangerschappen gehad. En elke keer als ik het geh ...
Ik heb die steken ook al een tijdje. Ben nu 32 weken. Herken het ook van mijn vorige zwangerschap maar kan bij mij niet van indalen komen. Aangezien de kleine dame met haar hoofdje in m’n ribben ligt😂 en vorige zwangerschap had ik die steken al vanaf 33 weken en toen lag ze ook nog in stuit en is pas met 40 weken ingedaald. Mij werd toen verteld dat het met je bekken te maken had
één maand geleden
Bij mij zei de huisarts dat het ook de darmen kunnen zijn. Door een hormoon zouden ze sneller spasmes krijgen, wat kan aanvoelen als messteken vlak boven schaamstreek. Als ik even beweeg en van houding verander gaat het weer beter!