15 Reacties

één maand geleden

As woensdag 33 weken en heb deze "steken" ook! Geen idee wat het is. Wellicht indaling? Kleine meid is namelijk wel al klein beetje ingedaald. Ook vrij scherpe pijn bij baarmoeder mond?!

één maand geleden

Hier ook al 2-3 weken laat daarvan, word maar niet beter. Gynaecoloog zei eerst dat het van de bekkeninstabiliteit komt, maar ik betwijfel het. Het doet echt heel veel pijn

één maand geleden

Indalingspijn

één maand geleden

Reactie op Mopsje

Indalingspijn
Is dit normaal ?🙈

één maand geleden

Reactie op Felfel93

Is dit normaal ?🙈
Ja

één maand geleden

Indalen voelt vaak alsof het 'rommelt' met inderdaad steken, druk, ongemak, iets pijn. Dit houdt een paar uur tot een paar daagjes aan. Bekkenpijn zijn scherpe messteken tot een beurs gevoel in je schaambot, dus echt het onderste punt tussen je benen. Dit voel je vaak met traplopen, omdraaien in bed etcetera. Houdt je benen en daarmee bekken recht door plat te gaan liggen zoveel je kan afwisselend met kleine stukjes lopen.

één maand geleden

Reactie op Felfel93

Is dit normaal ?🙈
Ik heb het bij alle 3 de zwangerschappen gehad. En elke keer als ik het gehad had werd er bij m'n volgende controle verteld dat de baby was ingedaald dan dacht ik oh dan was dat wat ik voelde. Ik omschrijf het ook als venijnige steken idd

één maand geleden

Reactie op Mopsje

Ik heb het bij alle 3 de zwangerschappen gehad. En elke keer als ik het geh ...
Ik heb die steken ook al een tijdje. Ben nu 32 weken. Herken het ook van mijn vorige zwangerschap maar kan bij mij niet van indalen komen. Aangezien de kleine dame met haar hoofdje in m’n ribben ligt😂 en vorige zwangerschap had ik die steken al vanaf 33 weken en toen lag ze ook nog in stuit en is pas met 40 weken ingedaald. Mij werd toen verteld dat het met je bekken te maken had

één maand geleden

Hier werd ook verteld indalen. Samen met buikpijn of een soort weeën.

één maand geleden

Heb ik ook, is normaal hoor! Google maar eens; Lightning crotch. Die steken kunnen komen doordat de baby op je zenuwen drukt.

één maand geleden

Ik heb sinds klokslag week 34 ook heel last van stekende pijn in mijn schaamstreek. Weet niet of het indalingspijn is of bekkenpijn is, wel erg vervelend in ieder geval want zitten doet in vrijwel elke houding pijn.. nog een weekje werken volhouden.

één maand geleden

Mijn vk gaf aan dat de baby dan tegen je baarmoedermond aankomt en dat dat die scherpe pijn veroorzaakt. Meestal is het bij mij ook zo weer weg en is het vooral avonds met wandelen. Als ik dan kleine stapjes doorloop gaat het weer weg.

één maand geleden

Ik heb vandaag toch echt venijnige steken in mijn zij gehad... Geen idee wat het was maar het was geen pretje 😭

één maand geleden

Hier 34+4 en elke dag wel steken daar beneden, maar blijkt bij mij geen indalen te zijn want meneer ligt met zijn hoofd tussen mijn ribben 🤓

één maand geleden

Bij mij zei de huisarts dat het ook de darmen kunnen zijn. Door een hormoon zouden ze sneller spasmes krijgen, wat kan aanvoelen als messteken vlak boven schaamstreek. Als ik even beweeg en van houding verander gaat het weer beter!