4 Reacties
6 maanden geleden
Ik zal de gynaecoloog vragen, misschien dat hij/zij meteen even kan kijken. Of morgen vast bellen naar de afdeling, en vragen of er volgende week ook tijd voor is om daar even naar te laten kijken.
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat dit nadelige gevolgen heeft voor je zwangerschap.
6 maanden geleden
Hi! Ik heb een verzakking van mijn baarmoeder. Bij mij kwam mijn baarmoedermond zelfs al een beetje naar buiten. Ik heb meteen het ziekenhuis gebeld (sta daar sowieso onder controle door gebruik antistolling) en moest meteen komen. Ze hebben me verteld dat ik moet starten met bekkenfysiotherapie en eventueel een ring kan laten plaatsen welke mijn baarmoeder op z’n plek moet laten zitten. Ze hebben nadrukkelijk gezegd dat dit niet nadelig is voor de zwangerschap of de bevalling, daar hoef je dus niet bang voor te zijn. Het is voornamelijk heel vervelend voor jezelf. Hoop dat je hier iets aan hebt 😊. Succes!
5 maanden geleden
Reactie op Oliviaa123
Hi! Ik heb een verzakking van mijn baarmoeder. Bij mij kwam mijn baarmoeder ...
Ik ging net naar het toilet en daar veegde ik Naja bij elkaar misschien 3 druppels bloed af maar toch... heb jij dit ook wel eens gehad?