41 Reacties

5 maanden geleden

Jeetje wat heftig... Heel veel sterkte! 🤍💫

5 maanden geleden

Jeetje wat erg! 😢 Ook iets wat je niet meer verwacht met deze termijn! Heel veel sterkte! ⭐️

5 maanden geleden

Niet met 13 weken ik heb met 10 weken een miskraam gehad... Wat ik vooral had en nog steeds heb het heeft niet zo mogen en dat moeder natuur zijn werk heeft gedaan. En ik hou mij ook vast aan het feit dat ik persoonlijk het erger had gevonden dat een arts of vk bijvoorbeeld met 20 of 25 weken had gezegd mevrouw u kindje leeft niet meer of bv met 40 wkn een dood geboren kindje en kijk vooral naar wat je persoonlijk fijn vind ik praat er heel veel en open over en geef je lichaam en mind tijd om te herstellen. Sterkte de komende tijd

5 maanden geleden

Wat een vreselijk nieuws 😞 heel veel sterkte 🌹

5 maanden geleden

Wat ontzettend verdrietig! Sterkte en Gods kracht toegewenst.

5 maanden geleden

Heel veel kracht stuur ik jullie kant op 🫶🏻

5 maanden geleden

Heel veel sterkte gewenst 🍀💪🏻

5 maanden geleden

Veel sterkte!! Ik lees het met tranen in mijn ogen..

5 maanden geleden

Veel sterkte 🙁♥️

5 maanden geleden

Heel veel sterkte.

5 maanden geleden

Heel veel sterkte ❤️💕

5 maanden geleden

Heel veel sterkte samen. Wat verdrietig. ❤️🙏🏼

5 maanden geleden

Wat ontzettend verdrietig dat jullie dit overkomt! Heel veel sterkte❤️ Helaas weet ik hoe dit voelt na 2 goede echo is onze dochter Stella stil geboren met 13 weken. Mocht je er over willen praten, je hart luchten of vragen stellen, dan mag je mij berichten💐

5 maanden geleden

✨Heel veel sterkte met dit zware verlies ✨ ik zelf ben ook gelovig, ik geloof ook dat jullie kindje in de hemel is 💙 en jullie mekaar ooit weer zien. Ik zal jullie en jullie kindje mee nemen in gebed ✨✨
Heftig! Veel sterkte en kracht! 🤍💫 Ik heb helaas 2 miskramen meegemaakt rond 10 weken en 11 weken…

5 maanden geleden

Och wat verdrietig!! Heel veel sterkte met dit verlies.

5 maanden geleden

Heel veel sterkte ❤️

5 maanden geleden

Wat vreselijk verdrietig zeg 😔 heel erg veel sterkte en kracht voor jullie 🤍

5 maanden geleden

Wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte en kracht gewenst! 🌹

5 maanden geleden

Wat erg voor jullie. Wat zal dit pijn doen. Veel kracht voor jullie gewenst en sterkte🤎