Wie van de dames is toevallig met 36 weken nog verhuisd? En heeft tips? Ik probeer mijn hoofd koel te houden maar begin te merken dat ik het toch wel heel erg spannend vind om op dat termijn nog te gaan verhuizen. Laat ik bij het begin beginnen, mijn partner en ik zijn ongepland (maar heel bewust voor gekozen!) zwanger geraakt. Ook wonen wij nog beide bij onze ouders en zag het er naar uit dat we met zijn 3tjes dalijk op de zolder bij mijn schoonouders terecht zouden komen.. Deze situatie wil natuurlijk niemand en nu hebben wij gelukkig een eigen bungalow op de kop getikt. Echter de sleuteloverdracht is 14 oktober, ik ben 14 november uitgeteld en mijn zwangerschapsverlof begint 11 oktober. Tot nu heb ik een perfecte zwangerschap gehad, alleen nu begint mijn lijf en vermoeidheid me in de steek te laten. Dankbaar voor alles maar het geeft ook grote zorgen.. want hoe gaan we dit allemaal doen? We krijgen super veel steun en hulp maar het zit me in de weg dat ik niet kan helpen.. en dat alles wat ik doe als een marathon rennen is..