9 Reacties

één maand geleden

Wij gaan ook nog verhuizen, als ik 39 zwanger ben! Ik ben nu 34 weken zwanger We hebben een nieuwbouw huis gekocht. Daar wordt op dit moment druk geklust om het af te krijgen voor 31 oktober, want dan is de sleuteloverdracht van het huis waar we nu in wonen. We zorgen ervoor dat alles al klaar staat in ons oude huis. Als commode gebruiken we even een bureau, en de cosleeper zetten we alvast klaar. Voor de rest zitten alle baby spullen in bakken. Dus dan kunnen we het makkelijk verhuizen! Afgelopen weken hebben we al zoveel mogelijk ingepakt in verhuisdozen. En daar ga ik de komende weken gewoon rustig mee verder! Voor de rest rustig afwachten. Meer kun je niet doen! Ben er zelf wel relaxed onder. Alles is klaar voor de komst van de kleine

één maand geleden

Ik ben met 30 weken verhuisd en was intens blij met de keuze om een verhuisbedrijf in te huren. Het kost wat, maar was het echt wel waard. Wel verhuisd naar een huis waar bewust niet geklust hoefde te worden, dus alleen inrichten en uitpakken en inmiddels (34 weken) zijn we best goed gesetteld.

één maand geleden

Wij zijn al maanden aan het verbouwen in een nieuw huis, ben nu 31 weken zwanger en we gaan over 4 weken verhuizen. Totaal niet ideaal haha maar komt vast goed!

één maand geleden

Wij hebben net een woning aangeboden gekregen. Ben nu 35 week zwanger en de woning is eind november beschikbaar... (30 nov uitgerekend), maak me wel zorgen hier om maar als het niet anders kan dan moet het maar. Zijn er mensen hier in soort gelijke situatie?

één maand geleden

Reactie op BlackFairy

Wij hebben net een woning aangeboden gekregen. Ben nu 35 week zwanger en de ...
Ik ben 9 november uitgerekend en wij krijgen 12 november de sleutel dus zit in hetzelfde schuitje, wij houden ons huurhuis nog aan tot 1 dec zodat we rustig over kunnen gaan. Maandje extra huur betalen dan maar… niet ideaal maar zo kan ik wel rustig gaan bevallen in ons eigen huis en daarna verhuizen 🙈

één maand geleden

Wij zitten met precies hetzelfde. 3 november uitgerekend maar de sleutels krijgen wij 1,5 week later. Dus of het is met een newborn of ik ben aan het bevallen.. Ideaal is het niet en het brengt onwijs veel stress met zich mee. Maar ik ben vooruit aan het werken en heb al mijn spullen al uitelkaar en ingepakt incl. De kleren in koffers. Kraamweek zal ik bij m’n moeder doet omdat wij nog geen eigen huis hebben en dit ons eerste huisje wordt. Dus het kan altijd erger🙃

één maand geleden

2jaar geleden, konden wij met 38 weken zwangerschap verhuizen naar ons nieuwe huis. Na 3 jaar lang verbouwen.... Ik wilde ook super graag thuis bevallen, in m'n nieuwe huis, want we woonden "tijdelijk" (3jaar dus uiteindelijk) bij m'n ouders.... Dit doel hebben we behaald! We woonden 1 week in ons nieuwe huis toen m'n dochter zich meldde 💖 Misschien omdat ik toen pas in rust kwam... want daarvoor was het slepen en verhuizen... ik had er toen geen seconde over nagedacht dat ze eerder kon komen als ik nog bij m'n vader in huis zat trouwens 🤣 een backup had ik niet echt, het plan was optijd verhuizen en thuis in bad bevallen. Dat is gelukt! 😁💖 Blijf positief meiden! En een bevalling loopt uiteindelijk nooit zoals je van te voren bedenkt. Zolang je voorbereid bent en nadenkt over verschillende scenario's kan je het voor jezelf loslaten en focus je op het creëren van een fijne plek voor jou en je kindje, waar dat dan ook maar is! 🍀🤰

één maand geleden

Even een losse tip; een kraam- of Geboortehotel kan ook een heerlijke tussenfase bieden als je even geen goed eigen stekje hebt. Dan hebben mama en de baby in elk geval even rust op een plek waar alles geregeld wordt

één maand geleden

Reactie op Rianne1201

Ik ben 9 november uitgerekend en wij krijgen 12 november de sleutel dus zit ...
Zo hebben wij het ook gedaan! Heb de huur voor deze maand (tot en met 30-11) betaald. En 2e helft november kunnen we pas bezig in het nieuwe huis. Als ik dan nog niet ben bevallen dan ga ik gewoon bezig hoor 🫠.