6 Reacties

5 maanden geleden

Neusspray, stomen, neusdouche. Warm water met honing en citroen. Eventueel paracetamol. Misschien verlicht het wat maar het is geen zekerheid.

5 maanden geleden

Oh ik heb precies hetzelfde op het moment, zo vervelend! En door het vele hoesten en het aanspannen van de spieren in de buik heb ik ook zo veel bandenpijn 😔 ik hoop dat het snel over is! Het enige wat ik gebruik is paracetamol en keelsnoepjes..

5 maanden geleden

Reactie op tamaradejong

Oh ik heb precies hetzelfde op het moment, zo vervelend! En door het vele h ...
Hier ook!! Buik onderaan doet serieus zeer.. paracetamol gebruik ik niet omdat ik geen echt pijn heb gwn enkel door het hoesten. Die snoepjes helpen niet 🙈🤣

5 maanden geleden

Reactie op Felfel93

Hier ook!! Buik onderaan doet serieus zeer.. paracetamol gebruik ik niet om ...
Nee die snoepjes helpen ook allemaal niet! Maar even afzien en hopen dat het snel beter met ons gaat!

5 maanden geleden

Ken je de Rhinohorn of iets vergelijkbaars? Spoelen met zout water en je wil niet weten wat voor rotzooi je dan uit je holtes spoelt…. Geeft mij vaak veel verlichting en mag je onbeperkt gebruiken.

5 maanden geleden

Hier hetzelfde en eigenlijk helpt helemaal niks behalve wat lauwige thee met heel veel honing. Dat verzacht de keel wat. En verder neusspray en rust… en een extra kussen eronder ‘s nachts zodat je hoger ligt. Vervelend maar moeten er maar op vertrouwen dat het vanzelf over gaat!