11 Reacties

3 weken geleden

Ja wij zitten er sinds een week of 4 in nu. Met slapen niet maar als we naar de wc gaan ofzo of even naar de keuken dan wel weer.

3 weken geleden

we zitten er midden in en slapen is een drama! We merken het vooral omdat hij ineens gaat opstaan snachts en roept en dan gaat huilen. En ook als we er zijn en we zetten hem ergens neer dan houdt hij zichzelf heel stevig aan ons vast. Bij de opvang ook veel huilen bij afscheid

3 weken geleden

Ja hier ook, een tijdje met slapen dat is nu voorbij. Alleen als ik hem afzet bij de opvang of bij de opas en omas huilt hij alles bij elkaar. Als ik de deur uit ben(uit het zicht) is het alweer over hoor ik altijd..

4 dagen geleden

Reactie op Queen4

we zitten er midden in en slapen is een drama! We merken het vooral omdat h ...
Wij ook. Heb je tips? Ben radeloos.. zijn nu op punt dat ze nachts bij ons in bed komt maar willen we eigenlijk niet

4 dagen geleden

Reactie op mnkmj

Wij ook. Heb je tips? Ben radeloos.. zijn nu op punt dat ze nachts bij ons ...
Mijn enige tip is erin meegaan, veel knuffelen en nabijheid geven. Je agenda leegvegen en extra hulp inschakelen voor andere dingen. Meer kant en klaar maaltijden etc. Nu na 4 weken is het voorbij en slaapt hij zo goed als door 馃コ

4 dagen geleden

Reactie op Queen4

Mijn enige tip is erin meegaan, veel knuffelen en nabijheid geven. Je agend ...
Dank, dat geeft hoop 馃檹馃徏 en heeft jouw kindje bij jou in bed geslapen of bood je echt nabijheid wanneer hij verdrietig was?

3 dagen geleden

Reactie op mnkmj

Dank, dat geeft hoop 馃檹馃徏 en heeft jouw kindje bij jou in bed geslapen of b ...
Niet bij mij in bed maar elke keer snachts naar hem toegegaan en hem zo lang als nodig vastgehouden.. nogal een investering haha maar ach. Oh en op zijn hoogtepunt hebben we een weekje een matrasje naast hem gelegd en is een van ons daar gaan slapen

3 dagen geleden

Reactie op Queen4

Niet bij mij in bed maar elke keer snachts naar hem toegegaan en hem zo lan ...
Moest je het vasthouden en op zijn kamer slapen daarna afbouwen of ging dat vanzelf weer goed? Wij zitten er nu ook middenin en het breekt me zo op. Ben ook heel bang dat ze niet meer zelf in slaap komt als we haar elke keer bij ons in slaap laten vallen. Ze slaapt ook veel minder goed als we haar slapend wegleggen en word elke keer wakker en gaat huilen als ze merkt dat we weg zijn.

3 dagen geleden

Reactie op charlottekd

Moest je het vasthouden en op zijn kamer slapen daarna afbouwen of ging dat ...
Ik ben er op gegeven moment naast gaan zitten op de grond. Stil, niks zeggend, hand tussen de reling door en af en toe sssshhh. Nadat ze 10/15 sliep muisstil de kamer uit gegaan. Dat ging stuk makkelijker als wegleggen terwijl ze in me armen sliep!!!!

3 dagen geleden

Reactie op sanne12335678

Ik ben er op gegeven moment naast gaan zitten op de grond. Stil, niks zegge ...
10/15 min

3 dagen geleden

Reactie op sanne12335678

10/15 min
Oh en nu slaapt ze alweer zelf 馃グ Maar eerste stap was ernaast ipv vasthouden