91 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op CCR

Verschrikkelijk! Heel veel sterkte en kracht komende tijd. Ik ben vorig jaa ...
Wat vervelend om te horen dat jij ook je kindje bent verloren 😞 ook rond dezelfde aantal weken?

2 maanden geleden

Heel veel sterkte met dit grote verlies.

2 maanden geleden

Reactie op Maud-94

Nee ik heb niks gemerkt helaas. Bloedde al wel 7 weken vanwege een poliep. ...
Ja, helaas twee keer gebeurd met 23 weken en met 17 weken. Mocht je je ei kwijt willen stuur me dan vooral een berichtje ❤️. Voor nu heeeeeeel veel liefde jullie kant op! ❤️

2 maanden geleden

Wat afschuwelijk voor jullie, heel veel liefs!🌸

2 maanden geleden

Oef wat heftig meis! Je hebt hier de groep de vlindertuin met allemaal mamma s die hun kindje zijn verloren. Ik heb daar destijds toen ik in 2021 mijn zoontje verloor met 18 weken veel aan gehad. Neem je tijd, sterkte 💕

2 maanden geleden

Wat intens verdrietig. Ik wens jullie heel veel sterkte en alle liefde en kracht die nodig is om dit te kunnen verwerken.

2 maanden geleden

Enorm veel sterkte gewenst in deze moeilijke, zware tijd 🍀💛

2 maanden geleden

Wat heftig .. ik snap volledig dat je dit kwijt wilt ik wens jullie erg veel sterkte toe de komende tijd 💫

2 maanden geleden

Intens verdrietig waar geen woorden voor zijn. Ik wens jullie liefde en kracht om dit te dragen en heel veel steun om je heen. ✨

2 maanden geleden

Oh wat een verdriet ✨ daar hou je met zo'n termijn echt geen rekening meer mee. Heel veel sterkte 🤍 dat Nova een mooie plek in jullie harten mag innemen en gun jezelf en elkaar veel liefde en tijd. Liefs