6 Reacties
5 maanden geleden
Jup, herkenbaar. Als ik terug kom wil ik mijn taken wel weer op kunnen pakken. Maar werk tijdelijk minder met ouderschapsverlof en kan dan niet al mijn taken erbij doen.
Ik ben wijkverpleegkundige, al mijn cliënten worden overgenomen, ik weet dat ik niet allemaal weer 'terug' kan krijgen, en sommigen zullen er niet meer zijn. Het idee dat ik er dan niet voor ze kan zijn. Beetje gek. Al heb ik top collega's.
Al eenmaal met verlof en als kindje er is kan ik het wel loslaten denk ik. 😊
5 maanden geleden
Nou, ik ben al sinds dat ik 5 weken ben niet aan het werk en ze zijn nu al bezig met mijn vervanger. Er is al aangegeven dat die mag blijven (of iig dat het een blijvende nieuwe functie wordt). Ik voel me nu iets beter en pak weer wat taken op en heb het hier ook over gehad met m'n leidinggevende. Die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken want er is GENOEG te doen.. en dat geloof ik ook wel, want we werken altijd met een megateam...
Kortom, maak het bespreekbaar met je leidinggevende. Dit kan je ook weer geruststellen!
5 maanden geleden
Ik heb wel een ervaring niet zozeer met m'n vervanger maar toen ik terug kwam was de sfeer heel anders. Ik ben toen uit mn bedrijf gestapt heb wat andere dingen geprobeerd en ben nu bij hetzelfde bedrijf terug als flex medewerker en zit helemaal op m'n plekje.
Wat ik je als tip zou willen mee geven is maar je niet druk om dingen in de toekomst waar je geen invloed op hebt😘
Het is zo zonde om nerveus te zijn terwijl je niet weet hoe het lopen gaat. En begrijp me niet verkeerd ik snap je echt! Maar als ik zo iets heb herhaal ik mn tip tegen mezelf en wordt ik weer rustig.
5 maanden geleden
Ik maak mij helemaal geen zorgen om mijn werk na het verlof, mijn taken zullen hetzelfde blijven.