44 Reacties

2 maanden geleden

Super leuk! Ik wilde een soortgelijke traktatie uitdelen. De afbeelding die je erbij hebt gevoegd, is helaas niet te zien. Ik ben wel heel benieuwd! haha

2 maanden geleden

Oh ik zie dat de afbeelding is verwijderd ivm copyright 😂 misschien dat als je hier op inzoomt je het kan zien!

2 maanden geleden

Oh heel leuk! Ik zat ook te denken aan iets met popcorn 😅

2 maanden geleden

Op Temu! 🙈

2 maanden geleden

Als tipje nog

2 maanden geleden

Oh ja super leukk!!

2 maanden geleden

Reactie op kiim92

Als tipje nog
Ze hebben ze ook bij de xenos! Direct in huis en maar ietsjes duurder ! Daar heb ik ze gehaald!

2 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Ze hebben ze ook bij de xenos! Direct in huis en maar ietsjes duurder ! Daa ...
Kans is groot dat het van hetzelfde komt.. 😁 denk dat ik het gewoon ook zo ga doen. Goedkoop en wel leuk.

2 maanden geleden

Wij zijn maar met z'n 5e dus ik heb cupcakes laten maken, met beetje extra dingen erbij. Morgen ophalen en zaterdag laatste daagje werken .. heeeerlieeee

één maand geleden

Ik heb net de traktatie af voor mijn zoon! Voor het KDV!

één maand geleden

Pakje met rozijntjes, een ballon met baby en een bellenblaas (plus wat confetti voor de sier)

één maand geleden

Ik had vorige week een koffiemomentje om "afscheid" te nemen en had een paar appeltaarten en slagroom mee genomen (gwn van de jumbo). Vond iedereen erg lekker

één maand geleden

Reactie op Baby_2324

Pakje met rozijntjes, een ballon met baby en een bellenblaas (plus wat conf ...
Zijn de pakjes van de rozijntjes al roze? Of heb je er zelf iets opgeplakt?

één maand geleden

Ik heb dit gemaakt destijds. Zakje popcorn met stickers in roze of blauw. Wij weten niet wat het wordt. Dus collega's konden kiezen en een pilletje invullen. Heb de zakjes dichtgeplakt met een sticker team boy of team Girl 😉 het leefde ontzettend onder mijn collega's, echt heel leuk!

één maand geleden

Reactie op spablauw

Zijn de pakjes van de rozijntjes al roze? Of heb je er zelf iets opgeplakt? ...
Nee ik heb deze zelf ingepakt met roze cadeau papier

één maand geleden

Ik heb cupcakes laten maken bij een vrouwtje dat bakt voor het goede doel! Woon je in Rotterdam? Let me know, kan haar aanraden! En ze vraagt maar 1 euro per cupcake.

één maand geleden

Kan ik iemand hier nog blij mee maken?? 🙈 Het is een rol van 500 stk. had er zelf maar 50 nodig. (Kon je niet kleiner kopen) Dus nog 450 stickers op de rol. Omgeving Berkel en Rodenrijs / Rotterdam…. Hoef er niks voor.. indien verzending moet je alleen verzendkosten betalen. Weggooien is zonde 🤭

één maand geleden

Even een vraagje voor diegene die popcorn in zakjes hebben gedaan. Hoever van te voren heb je dit klaar gemaakt? Ik heb alles ervoor in huis maar twijfel wanneer ik het kan gaan klaarmaken. Wil niet dat de popcorn slof word zeg maar 😂

één maand geleden

Reactie op Girlsmom27

Even een vraagje voor diegene die popcorn in zakjes hebben gedaan. Hoever v ...
Ik heb vrijdag m’n laatste werkdag, ik doet donderdag!

één maand geleden

Reactie op BabyZ-DV

Ik heb cupcakes laten maken bij een vrouwtje dat bakt voor het goede doel! ...
Oohh waar in Rdam?