Ik kon hier zo snel geen topic over vinden, maar misschien al wel eerder geopend! Maar ik dacht hoe leuk om elkaar te inspireren met traktatie voor op werk!
Ik heb stickers laten maken van onderstaand plaatje, in het rond. Ga puntzakjes vullen met popcorn en dan zo’n leuk stickertje erop!
Hebben jullie al iets bedacht, of doen jullie niks voor collega’s?
Wat betreft uitgaven;
ik heb nu 72 stickers kunnen bestellen voor €10,60 (zelf laten maken op vistaprint)
En heb 50 puntzakjes voor €3,50 (xenos)
Ik gok dat de popcorn me nog maximaal €10.- kost (iedere supermarkt)
Ik heb dan dus een traktatie voor 50 collega’s voor €24.- persoonlijk vind ik dat nog een leuk bedrag! Niet te gek in ieder geval!
Deze afbeelding is i.v.m. copyright verwijderd.
Plaats alleen zelfgemaakte afbeeldingen en content.
Super leuk! Ik wilde een soortgelijke traktatie uitdelen. De afbeelding die je erbij hebt gevoegd, is helaas niet te zien. Ik ben wel heel benieuwd! haha
Wij zijn maar met z'n 5e dus ik heb cupcakes laten maken, met beetje extra dingen erbij. Morgen ophalen en zaterdag laatste daagje werken .. heeeerlieeee
Ik had vorige week een koffiemomentje om "afscheid" te nemen en had een paar appeltaarten en slagroom mee genomen (gwn van de jumbo). Vond iedereen erg lekker
Ik heb dit gemaakt destijds. Zakje popcorn met stickers in roze of blauw. Wij weten niet wat het wordt. Dus collega's konden kiezen en een pilletje invullen. Heb de zakjes dichtgeplakt met een sticker team boy of team Girl 😉 het leefde ontzettend onder mijn collega's, echt heel leuk!
Ik heb cupcakes laten maken bij een vrouwtje dat bakt voor het goede doel! Woon je in Rotterdam? Let me know, kan haar aanraden! En ze vraagt maar 1 euro per cupcake.
Kan ik iemand hier nog blij mee maken?? 🙈
Het is een rol van 500 stk.
had er zelf maar 50 nodig. (Kon je niet kleiner kopen) Dus nog 450 stickers op de rol.
Omgeving Berkel en Rodenrijs / Rotterdam….
Hoef er niks voor.. indien verzending moet je alleen verzendkosten betalen. Weggooien is zonde 🤭
Even een vraagje voor diegene die popcorn in zakjes hebben gedaan. Hoever van te voren heb je dit klaar gemaakt?
Ik heb alles ervoor in huis maar twijfel wanneer ik het kan gaan klaarmaken. Wil niet dat de popcorn slof word zeg maar 😂