18 Reacties
5 maanden geleden
Wellicht kan je een bloedtest doen op ijzer.
Bij mijn vorige test kwam er niks geks uit op ijzer, alleen vitamine D tekort.
Inmiddels voel ik me ook weer steeds meer vermoeid. Dit leek juist een beetje voorbij na week 11.
Ik ga aan mijn VK vragen of we eventueel nog een test kunnen doen voor de zekerheid.
(Ik ben nu 17+3)
5 maanden geleden
Herkenbaar zit nu 2 weken ziek thuis en ga daarna aangepast werken op advies verloskundige.
Had namelijk ook ijzertekort en vit d, mijn bloeddruk is wel goed dus ben niet duizelig.
Wel regelmatig hoofdpijn omdat ik dan toch teveel doe, probeer zoveel mogelijk mij rust te pakken waar kan en niet teveel plannen op 1 dag.
5 maanden geleden
Hoi, ik ben nu 18+2 en was vorige week ook intens moe. Werkdagen van 7uur waren echt de max en had daarna nergens meer puf voor. Goed naar jezelf luisteren! Ik had gelukkig een weekend zonder plannen dus toen even kunnen bijtanken (lees:powernapjes doen en echt ff weinig doen)
5 maanden geleden
Ik ben 17+4 vandaag en ik slaap de afgelopen twee weken echt tot iets van 11 uur in de ochtend 🤭 blijf soms erna ook nog wel een paar uur in bed liggen 😅
Ook ben ik in de avond wel snel uitgeput en val ik zo in slaap 🤭 mijn bloeddruk is in ieder geval in orde, maar ik ben ook gewoon moe 😔
Ik merk wel als ik gewoon lekker uitslaap dat ik de rest van de dag wel weer gewoon wakker ben. Heb alleen soms een beetje weinig motivatie om verder veel uit mijn dag te halen 🤭
5 maanden geleden
Hier ook zo ontzettend vermoeid! Heb gisteren besloten om minder te gaan werken, dus dat ga ik met mijn werkgever overleggen. Ben bang dat ik anders niet echt kan gaan genieten van mijn zwangerschap:-(
5 maanden geleden
Ik ben nu ook 17 weken en ook gigantisch moe. Ik hoopte dat dit na het eerste trimester voorbij zou zijn maar ik blijf echt zo moe. Ik ben minder gaan werken omdat ik bekken instabiliteit heb maar zelf dat trek ik bijna niet met mijn vermoeidheid. Ook helemaal geen energie meer om het huishouden te doen.
5 maanden geleden
Ik reageer even omdat ik het helemaal herken. Ik werk vanaf week 7 niet meer omdat ik zo moe was. Moet best veel autorijden en was niet verantwoord.
Dacht dat ik een opleving kreeg in week 14, was van korte duur want nu lage bloeddruk. Dus ook wat ik hier lees, moe, duizelig en vlekken zien. Enige wat je kan doen is r aan toegeven blijkbaar 🫠
Wat zouts eten of drinken helpt echt maar even