7 Reacties

één maand geleden

Wij willen haar overigens echt naar onze zusjes vernoemen. De tweede naam wordt een vernoeming naar het zusje van mijn man!

één maand geleden

Heel eerlijk ik vind het een mooie naam maar die vergelijking dat het heel erg op de namen van je zusjes lijkt. Die zie ik echt totaal niet. Ik zou het dan ook gewoon doen.

één maand geleden

Ik denk dat het gewoon kan. Vind Phoebe ook niet genoeg op Bibi en Fé lijken als dat je grootste zorg is.

één maand geleden

Als het voor jullie dé naam is gewoon doen. Je zusjes gaven ook aan de naam mooi te vinden en het geen probleem te vinden, dan maakt het toch niet uit wat je ouders er van gaan vinden? Bovendien vind ik het ook iets heel moois hebben. Geeft ook aan dat jullie een goede/sterke band hebben en dat lijkt mij als moeder zijnde alleen maar iets om trots op te zijn!

één maand geleden

Reactie op pvrh

Wij willen haar overigens echt naar onze zusjes vernoemen. De tweede naam w ...
Dan is het toch helemaal perfect!!! En ik sluit me ook helemaal bij de andere comments aan, het is "afgeleid van" maar niet een kopie van de naam vind ik, en daardoor ook helemaal niet storend. Super leuke naam en lekker doen! (Alvast) welkom Phoebe 🩷

één maand geleden

Reactie op pvrh

Wij willen haar overigens echt naar onze zusjes vernoemen. De tweede naam w ...
Vind het super leuk!

één maand geleden

Ik vind de vernoeming echt heel mooi! Als je het weet hoor/zie je de vernoeming maar qua uitspraak lijkt het niet op elkaar. Juist daarom perfect!