12 Reacties

6 maanden geleden

Ik voel mij deze zwangerschap wel anders, bij mijn dochter was ik 12 weken lang 24/7 misselijk, nu was het af en toe, en de vermoeidheid is zeker wel aanwezig geweest, maar ook veel minder. En deze zwangerschap had ik ik het begin ook echt last van puisten🤨 Ik weet het geslacht nog niet, maar mensen die reageerden op de nub zeggen een jongen. Dus ben benieuwd.

6 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap van mijn dochter helemaal niet ziek geweest, fit en bijna geen klachten. Deze zwangerschap continu ziek, misselijk overgeven zo'n beetje alles wat je kan krijgen.. en toch echt weer een meisje 😅

6 maanden geleden

Nee, hier niet. Bij de eerste zwangerschap (2011, tweeling jongens**) nergens last van. 2019 wat lichte klachten zoals heel opgeblazen, pijnlijke borsten etc.(meisje) 2020, zelfde als 2019 (meisje). 2022, misselijk, opgeblazen, gevoelige borsten (jongen). 2024, heel erg misselijk, vies opgeblazen, steken in m'n borsten, heel erg moe (meisje). Geslacht en klachten zeggen dus niks...🤭

6 maanden geleden

Ja de eerste heel beroerd was een meisje tweede niks aan de hand was een jongen derde weer heel beroerd was een meisje en nu zwanger van de vierde en nergens last van dus ben benieuwd

6 maanden geleden

Dag en nacht verschil, eerste zwangerschap dag en nacht misselijk en beroerd tot het einde (meisje) nu eigenlijk nergens last van behalve vermoeidheid en we krijgen een jongen

6 maanden geleden

Hier ook ontzettend verschillend een jongen bij de eerste( misselijk en enorme hoofdpijn de eerste weken) en een meisje bij de tweede(heeeel hormonaal/emotioneel, onzuivere huid en extreem vermoeid en later veel bekkenklachten). Nu zwanger van de derde en exact zoals de 2de zwangerschap en vermoed dus ook sterk vanaf het begin een tweede meisje. De termijnecho bevestigde dat gevoel bij bijna 12 weken dus zo zo benieuwd 🥰

6 maanden geleden

Hier wel, twee eerste zwangerschappen licht misselijk en het was snel over en 2 jongen, derde zwangerschap enorm misselijk met overgeven en een meisje.

6 maanden geleden

Bij mij is dit inderdaad zo gebleken! Toen ik zwanger was mijn zoontje nauwelijks misselijk geweest en alleen een beetje moe. Bij deze zwangerschap veel last gehad van misselijkheid en heeel erg moe geweest. En we krijgen nu een meisje 💖

6 maanden geleden

ik heb twee dezelfde zwangerschappen. éxact dezelfde symptomen: alleen maar trek in zoet, misselijk, overgeven. ik was ervan overtuigd dat het nog een meisje zou worden… vandaag te horen gekregen dat het een jongen wordt! moet nog steeds aan het idee wennen 😅

6 maanden geleden

Ik voel alles 10 keer heftiger als me vorige zwangerschap (zoontje) maar toch weer een jongen 🙂

6 maanden geleden

Twee verschillende zwangerschappen. Eerste 0 kwaaltjes, dochter. Nu misselijk en vreselijk moe geweest en trek in totaal andere dingen en dit is een 💙

6 maanden geleden

2 zwangerschappen hiervoor gehad met allebei 0 klachten en zonder problemen erdoor geraakt. Geboren een meid en een knul. Dus totaal geen touw aan vast te knopen om te vergelijken 🤣 Nu 3e zwangerschap en alles pak ik mee qua kwalen en bekken. Geen idee nog wat voor geslacht het is. In ieder geval wel 1 kindje 😉