9 Reacties

één maand geleden

Die van de HEMA is prima 😊. De 1 heeft wat dikkere opstaande randen dan de ander maar hier 2 van de Hema en gaan nog prima mee voor baby 2

één maand geleden

Ik gebruik die van mij al 4 jaar, gewoon zo'n soort verschoonkussen. Voor erbij nu 1 van de kruidvat gehaald, hele leuke! Een verschoonmandje.

één maand geleden

Ja hoor! Gewoon van de Hema. En een goeie tip: zo’n keuken trolley van de IKEA, waarin je de luiers, doekjes, zalfjes etc bewaard. Echt ideaal!

één maand geleden

We hebben de basic van de babydump op zijn kamertje boven, maar gebruiken beneden eigenlijk altijd die met de opblaasbare randen van de Ikea. Zijn allebei prima hoor!

één maand geleden

Wij hebben een van wesco voor de oudste en halen een van Kidz impulz voor de kleine straks. Allebei fijne dikke en stevige kussens

één maand geleden

Wij hebben voor boven het waskussen van We too besteld! Die is harder, waardoor je deze recht neer kan leggen op de commode en je niet schuin hoeft te verschonen. Voor beneden hebben wij die van de hema besteld!

één maand geleden

Ik heb het verwarmde aankleedkussen van Wumby besteld! Lijkt me heerlijk als hij van een warm badje in een warme badkamer , aangekleed wordt in z'n koudere kamertje! Voor beneden gewoon eentje van de Prenatal.

één maand geleden

Ik heb er twee van de Hema. 1 boven en 1 beneden. Helemaal prima!

één maand geleden

Wij hebben er twee van Bébé-jou. Eén voor boven en één voor beneden ☺️