15 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik ben de enige zwangere in Nederland die het niet warm heeft ofzo.. weet ook niet hoe het kan

茅茅n maand geleden

Ik heb het ook niet normaal heet. Probeer maar zo weinig mogelijk te doen. Echt zweetdruppeltjes lopen overal!

茅茅n maand geleden

Reactie op Walinda

Ik ben de enige zwangere in Nederland die het niet warm heeft ofzo.. weet o ...
Nou vorige zwangerschap was ik hoogzwanger in de zomer, maar toen had ik het lang niet zo warm als nu. Terwijl het vandaag maar 19 graden is 馃槶 ik trek het echt niet

茅茅n maand geleden

Reactie op Baby_2324

Ik heb het ook niet normaal heet. Probeer maar zo weinig mogelijk te doen. ...
Ik moet helaas elke dag 3 uur in de schoonmaak werken. Alleen de kantine heeft airco. De rest van het pand is echt super warm 馃サ

茅茅n maand geleden

Ook ik heb het zo afschuwelijk heet sinds ik zwanger ben. Heb nog niets iets gevonden wat helpt helaas. Behalve een klein ventilatortje bij me dragen en goed water blijven drinken..

茅茅n maand geleden

Niet echt een goede tip, wel lekker verfrissend, druiven uit de vriezer 馃槈

茅茅n maand geleden

Ik heb een draagbare hand ventilator bij de Casa gekocht! Werkt top. Daarnaast; waterijsjes eten helpt bij mij 馃構

茅茅n maand geleden

Reactie op Walinda

Ik ben de enige zwangere in Nederland die het niet warm heeft ofzo.. weet o ...
Nee hoor. Ik lig nog onder mijn 4 seizoenen dekbed in de nacht met een man die loopt te zeuren dat ik niet spoor en maar een lakentje gepakt heeft 馃ぃ Ik zit nu op de bank onder een fleece dekentje 馃檲

茅茅n maand geleden

Ik heb een koelmat voor honden gekocht馃槄 daar zit een soort gel in die heerlijk koel is. Daar zit/lig ik dan op. Heerlijk verkoelend

茅茅n maand geleden

Heb geen tips maar gelukkig is het zo weer herfst / winter 馃槣. Het is even uitzitten denk ik.

茅茅n maand geleden

Ik heb het van mezelf al warm altijd maar sinds de zwangerschap is er geen houden aan馃サ Elke nacht is m鈥檔 bed nat van het zweet en de trap op of af lopen, zweetfestijn. Ik loop thuis dan ook t liefst in m鈥檔 ondergoed heel de dag馃槶

茅茅n maand geleden

Reactie op Maiss

Ik heb het van mezelf al warm altijd maar sinds de zwangerschap is er geen ...
Ooooh heel herkenbaar!

茅茅n maand geleden

OIk neem geregeld een koude douche en een koud voetenbad. Kom weinig buiten en waar kan doe ik een si毛sta. Zin in de winter 馃お

茅茅n maand geleden

Ik lig ook nu weer in m鈥檔 ondergoed op de bank馃サ

茅茅n maand geleden

Met deze dagen lekker afkoeling zoeken bij het zwembad 馃槃. Ik vind het dan prima vol te houden.. en mezelf niet te druk maken.