10 Reacties

5 dagen geleden

Hi! Ik heb vorige week vrijdag een versie gehad. Ben zwanger van de eerste. Als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen!

5 dagen geleden

Mijn zoon hebben ze 5 keer gedraaid, toen bleef hij pas liggen :) natuurlijke bevalling gehad , ik Vond het er enger uitzien dan dat het is :)

4 dagen geleden

Hey! Ik ook vorige week een versie gehad, dag erna lag de baby alweer andersom helaas. De versie zelf viel me enorm mee. Scheelt wel dat ik veel vruchtwater heb dus dat er genoeg ruimte was om te draaien.

4 dagen geleden

Ik heb vandaag een versie gehad met 36+5, helaas is deze niet gelukt. De kleine lag al met d'r stuit te ver ingedaald in mijn bekken en ze krijgen haar er niet meer uit. Volgende week een gesprek in het ziekenhuis om het vervolg te bespreken. De versie zelf voelde niet heel prettig aan, maar is gewoon te doen.

4 dagen geleden

Ik heb vanochtend een versie gehad met 37+4. Na elke draai, draaide ze meteen weer terug. Ben twee keer bijna flauw gevallen (mix spanning en pijn?) 😬 Uiteindelijk is het gelukt en hoop dat ze zo blijft liggen! Vond het geen pretje 🤪

3 uur geleden

Ik lees graag mee. Vandaag 35+4. De kleine ligt in stuit en ik moet erover nadenken of ik een versie wil.. Liggen jullie kindjes nu in hoofdligging of in stuit?

één uur geleden

Reactie op Wivine89

Mijn zoon hebben ze 5 keer gedraaid, toen bleef hij pas liggen :) natuurlij ...
Bedoel je hier dat je 5 keer een versie hebt gehad?

één uur geleden

Reactie op 3smurfjes

Ik lees graag mee. Vandaag 35+4. De kleine ligt in stuit en ik moet erover ...
4 dagen geleden een versie gehad. Gisteren weer een controle en helaas ligt de baby nu dwars. Ik ben 38+1 dus aanstaande vrijdag nogmaals een versie en dan meteen inleiden of een keizersnede.. 😬

41 minuten geleden

Ik ben vandaag 36+4 en mijn baby ligt ook nog in stuit. Het is niet gelukt. Telkens verloor de dame haar grip op het kantelpunt. Vrijdag een nieuwe poging :)

40 minuten geleden

Ik vergat te zeggen dat ik vanochtend een versie heb gehad , die dus niet is gelukt