33 Reacties
één maand geleden
Ik ook vandaag versie gehad en is gelukt. Ik vond het echt niet erg. Hij was nog niet ingedaald en m’n tweede zwangerschap, dus misschien helpt dat. Maar het is meer of iemand keihard op je spieren duwt, dat vind ik wel een pijn die te verdragen is laat maar zeggen. Had ook geen medicatie nodig en was binnen een paar minuten gedaan :)
één maand geleden
Hier ligt baby ook in stuit, helaas is de versie bij mijn niet gelukt. Vond het wel wat pijnlijk maar dat komt misschien ook omdat hij echt niet wilde draaien en steeds terug schoot. Buik erna beetje als blauwe plek gevoel, verder er niet veel last van gehad gelukkig. Baby ligt nu eenmaal zo het lekkerst denk ik nu en moet het accepteren dat die niet wil draaien.
één maand geleden
Reactie op 3smurfjes
Oh wat spannend, begrijp goed dat het beide je keuze niet is. Mocht vaginaa ...
Klopt! 50% eindigt alsnog in keizersnede, ze zullen dit dan wss tijdens ontsluitingsfase al beslissen want nemen geen risico's. Ook als ik toch ineens angst krijg kan ik direct door naar OK dit stelt me wel gerust.
Beide opties vind ik niks maar goed je moet wat haha
één maand geleden
Hier lag de kleine gister weer een hoofdligging maar niet ingedaald. Het kan zijn dat ze weer dwars gaat liggen wat ze steeds doet. Als ze niet gaat indalen en steeds van positie gaat veranderen dan wordt ik ingeleid op het moment dat ze in hoofdligging ligt. Ben vandaag 37 weken, en komende dagen wordt ligging van de baby extra in de gaten gehouden door extra controles en echo’s.
één maand geleden
Reactie op @1991
Hier lag de kleine gister weer een hoofdligging maar niet ingedaald. Het ka ...
Ik heb morgen in het ziekenhuis nog een laatste draaipoging staan. Mijn baby ligt nog in onvolkomen stuit. Ze gaven aan dat ze daarna bij mij ook willen proberen om in te leiden als de baby er goed voor ligt, om te voorkomen dat mijn water breekt op het moment dat ze er niet goed voor ligt en er evt een navelstreng als eerste kan komen? Is dit bij jou ook het geval? Was voor het eerst dat ik hier aan de telefoon over hoorde gisteren dus ben benieuwd.