5 Reacties
5 maanden geleden
Ik herken wat je zegt. Zwanger van de 2e. Waar ik bij de eerste elke week een foto van mijn buik maakte, elke week weer zo’n zwangerschapsboek invulde, ik elke dag de tijd nam om mijn buik in te smeren etc, heb ik dit alles nog niet gedaan (16 weken nu). Ik voel mij echt intens schuldig en heb heel erg het gevoel dat ik de kleine in mijn buik te kort doe. Hij is uiteraard net zo gewenst als z’n grote broer, maar ik heb m’n handen vol. En als die niet vol zijn, ben ik gesloopt ….
5 maanden geleden
Ik ben zwanger van de 4e, druk druk druk dus. Ik houd elke week bewust een 9 maanden dagboek bij zodat ze alle vier een boekje later hebben. Ook ga ik later in de zwangerschap weer op zwangerschapsgym en ik doe regelmatig pretecho's. Ik kijk ook s avonds als ik in bad lig even op dit forum of lees een stukje mbt de zwangerschap of scroll even over Pinterest voor leuke kamertjes en geboortekaartjes
5 maanden geleden
Ik heb ook precies hetzelfde! In het eerste trimester vond ik het juist wel fijn, de tijd vloog voorbij.
Bij mn 1e kindje kwam ik ook nog eens bij 13 weken zwangerschap zonder werk te zitten en heb ik dus tot einde "verlof" niet meer gewerkt, dus had ik écht letterlijk alle tijd om ermee bezig te zijn. Is nu heeel anders.
Nu heb ik wel weer een 9 maanden invulboek maar heb ik volgens mij ook zeker niet van elke week een buikfoto 😝
Nu ik weet dat het een meisje is ga ik wel al lekker los met kleertjes kopen 💕 daardoor blijf ik er nog wel mee bezig, maar er blijven momenten dat ik er nauwelijks bij stil sta..