9 Reacties

茅茅n maand geleden

Volgens mij zo min mogelijk! De baby moet zijn eigen beschermlaag van de huid opbouwen. Ik heb in ieder geval alleen sudocreme, talkpoeder, zeepvrije wasgel en een nagelsetje met vijltjes.

茅茅n maand geleden

Wij hebben bij mijn zoontje het eerste jaar 0 producten gebruikt. Geen zeep, geen cr猫me, geen poeder, niets. Werkt fantastisch.

茅茅n maand geleden

Reactie op Annesoof83

Wij hebben bij mijn zoontje het eerste jaar 0 producten gebruikt. Geen zeep ...
Trouwens, dan heb ik het over de vloeibare producten. We hebben natuurlijk wel een nagelsetje met vijl en knippertje

茅茅n maand geleden

Billenzal, zonnebrandcr猫me (al is dat in november uiteraard iets minder van toepassing) en iets om de nageltjes mee te knippen/vijlen. Sommigen vinden babyolie fijn voor een massage, maar is niet per se nodig. Al het anders is volgens mij sowieso overbodig 馃槄

茅茅n maand geleden

Bepanthen voor het huidje, kan op de billen, gezichtje, handjes, overal waar nodig, olie voor het badje. Geen zeep/shampoo. Een nagelknippertje, een vijl vind ik persoonlijk niets.

茅茅n maand geleden

Tip: kijk eens op de site van sproetonline. Zij is huidtherapeute en kijkt naar troepvrije dingen.

茅茅n maand geleden

Ik heb producten van Naif gekocht. Ben er benieuwd naar.

茅茅n maand geleden

In het begin zo min mogelijk. Wij hebben badolie zonder parfum van La Roche-Posay de Lipikar AP+ Wasolie. Dit gaat in het badje. Maar kun je ook mee wassen. Is geschikt voor de droge huid en eczeem gevoelige huid voor o.a baby's. Daarna om in te smeren van La Roche-Posay de Lipikar Baume AP+m Droge Huid Beide hypoallergeen, zonder parfum en dermatologisch getest. Zelf heb ik hele gevoelige eczeem huid en hier doe ik en onze eerste zoon het goed op. Altruist zonnebrand ontwikkeld door een dermatoloog. Steun je ook meteen een goed doel en wederom parfum vrij. Werkt ook top bij onze zonneallergie en rode haren. Nagelsetje en vijl. Billencreme wij hebben de zinkolie van dr swaab nu die droogt minder uit als de sudocreme. Verder heb ik nog frambozenzalf in huis. Dat werkt bij een ge茂rriteerde huid nog wel eens fijn.

茅茅n maand geleden

Je kan even bij Hemnature kijken. Ikzelf heb de producten van Incia besteld. (Parfumvrij etc)