9 Reacties
6 maanden geleden
Als je de bijsluiter ziet hoef je deze ook alleen de eerste 10 weken van de zwangerschap te slikken. Ik ben zelf overgestapt op vitamine D en omega 3 los, omdat ik daar ook echt wel wat extra van kon gebruiken. Dit is iets wat je ook heel goed met je verloskundige kan bespreken.
En als je bij multivitaminen wil blijven zou je inderdaad die yummygums kunnen proberen!
6 maanden geleden
Dan ben ik niet de enige die grote dingen niet meer weg krijgt. Ik slik de zwanger capsules van de kruidvat, man wat een grote dingen zijn dat ineens.
Dacht vanmorgen ik los het op In water, maar dat werkte niet. In die van mij zit vloeistof volgens mij.
6 maanden geleden
Davitamon heeft ze ook in tabletvorm, die heb ik. Beetje appelmoes of vla erbij. Dan lukt het wel. Ze zijn niet zo groot als een capsule. Ik mag ze trouwens heel de zwangerschap doorslikken van de vk.
6 maanden geleden
Ik was zoooo blij toen ik het doosje leeg had, ben overgestapt op Davitamon compleet mama fit. Had die ook tijdens mijn vorige zwangerschap en bevallen we weer prima ☺️
6 maanden geleden
Ik ben er achtergekomen dat als ik in bed mezelf op 1 arm opdruk ik m’n suprimal wel in een keer wegkrijg en als ik rechtop ga zitten dat het 10 keer slikken en kokhalzen is 😅 die zijn wel een stuk kleiner maar je zou het eens kunnen proberen ☺️