12 Reacties

3 maanden geleden

Ik neem de multivitamine Zwanger van het kruitvat op advies van de verloskundige. Dacht eerst dat ik met foliumzuur moest stoppen maar dat blijkt niet zo te zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Lien-ver-97

Ik neem de multivitamine Zwanger van het kruitvat op advies van de verlosku ...
Ik deze ook.

3 maanden geleden

Davitamon compleet zwanger met omega3

3 maanden geleden

Alleen vitamine D met calcium. Dat schijn je extra nodig te hebben, vis probeer ik 1 keer per week te eten en bloedwaarden waren verder allemaal goed..

3 maanden geleden

Ik ben zelf 20 weken en slik momenteel magnesium, calcium en vitamine D bij. Foliumzuur ben ik mee gestopt toen het potje op was rond 15 weken.

3 maanden geleden

Ik neem de multi van Laveen & omega 3 van Laveen. Heb ook vitakruid gehad maar daar werd ik enorm misselijk van.

3 maanden geleden

Ik slik alleen vitamine D

3 maanden geleden

Nu alleen nog multivitamine en vitamine D. Ik nam eerst multivitamine voor zwangeren en omega 3 maar ik bleek allergisch voor capsules en kan geen omega 3 in tablet vinden. Mijn waardes waren overigens goed en ik ben inmiddels 20 weken.

3 maanden geleden

Calcium met vitaminde D3.

3 maanden geleden

Reactie op First Time Mommy88

Nu alleen nog multivitamine en vitamine D. Ik nam eerst multivitamine voor ...
Je hebt ook omega 3 druppels! Mocht je toch soms moeite hebben met genoeg vis eten zou dat een uitkomst kunnen zijn

3 maanden geleden

Ik heb Bonusan SynOmega (visolie, D3 en chlorella), aanvullend een kleine D3 van Bonusan (25mcg) en een Multi Natal (met o.a. actief foliumzuur).

2 maanden geleden

Ik neem vitamine D3 + K2 druppels, omega 3 softgels, zink, schildklier capsules met jodium, selenium en tijm. Magnesium en kalium voordat ik naar bed ga, dit helpt me erg goed tegen slapeloze nachten.