36 Reacties
2 maanden geleden
Magnesium complex, jonge moeder vitamine van de Etos ( met foliumzuur vit d enz ) losse vegan omega 3
2 maanden geleden
Ik slik elke dag calcium, in de weken dat ik geen vis heb gegeten 1 of 2 omega3 capsules per week, en sinds mijn laatste bloedonderzoek ook 2x per week een gentle Iron tablet op aanraden van de VK. Bij mijn volgende afspraak wil ik vragen of ik er probiotica bij zal gaan nemen omdat ik gelezen heb dat dat vanaf week 34 goed kan zijn voor de darmontwikkeling van je baby.
Maar ik zou alles wat je wilt nemen sowieso overleggen met de vk voor je het gaat slikken.
2 maanden geleden
Vitamine D, DHA/EPA (visolie capsules), beide dagelijks, en in de ochtend en avond nog magnesium tabletten voor de kramp in mijn benen.
2 maanden geleden
Reactie op Eline En Vriend
Magnesium complex, jonge moeder vitamine van de Etos ( met foliumzuur vit ...
Oh en vitamine c bruis, las dat dat goed was voor een vlotte bevalling 😂
2 maanden geleden
Magnesium, calcium en vitamine D. Tevens ook ijzertabletten vanwege ernstige bloedarmoede.
2 maanden geleden
Welke visolie merken nemen jullie die niet laat opboeren? Ik had een hele goeie van Pharma Nord, maar sinds mijn maagzuur zo heftig is verdraag ik die niet meer.
Verder neem ik alleen ijzer + vitamine c. Mijn b12, d en foliumzuur waren goed met alleen de voeding die ik neem.
2 maanden geleden
Reactie op FräuleinV
Welke visolie merken nemen jullie die niet laat opboeren? Ik had een hele g ...
Vitakruid, in avond innemen omdat je dan meestal meer vetten binnenkrijgt en het dan beter kan worden opgenomen
2 maanden geleden
Orthica prenafem (totaal vitamines), ijzer wegens lage waarden en vanaf 34 weken Orthica start (prebiotica tegen darmkrampen voor de baby).
2 maanden geleden
Reactie op Eline En Vriend
Magnesium complex, jonge moeder vitamine van de Etos ( met foliumzuur vit ...
Slik je magnesium complex van vitakruid? Ik werd er (pas bij 27/28 weken 😓) op gewezen dat daar 1 onderdeel in zit wat bij zwangeren wordt afgeraden (L-Taurine). Heb het daarna nog extra gecheckt bij vita kruid en die geven indd aan het niet te gebruiken bij zwangerschap, maar zetten er geen disclaimer op (wat ik echt heel slecht vind!). Ik voelde me echt een vreselijke moeder toen ik erachter kwam.. heb het nu wel weer los kunnen laten, omdat ze het afraden omdat ze gewoon niet weten wat het met de kleine doet, niet omdat ze weten dat het niet goed is bv. Je krijgt L-taurine ook via voeding binnen, maar niet in die mate. Dus mocht het vita kruid zijn.. check even de ingrediënten op L-taurine!