36 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op xbo
Serieus? Die gebruik ik ook al zolang! Wat slecht! Welke gebruik jij nu?
Ja bizar hè! Ik schrok echt mega toen ik erachter kwam… ik ben er helemaal mee gestopt meteen en doe nu af en toe een magnesium voeten bad (met magnesium vlokken van zechsal). Dat helpt me tot nu toe ook heel goed.. vitakruid zelf geeft aan dat we tijdens de zwangerschap magnesium malaat mogen gebruiken.
2 maanden geleden
Reactie op Jet/
Slik je magnesium complex van vitakruid? Ik werd er (pas bij 27/28 weken 😓 ...
Nee die van Holland en barret. Zit het niet in, zou er zelfs 2 per dag mogen volgens de vk. Maar slik er 1tje. Tot nu toe ook amper kramp in mijn kuiten!
2 maanden geleden
Reactie op Eline En Vriend
Nee die van Holland en barret. Zit het niet in, zou er zelfs 2 per dag moge ...
Ooh fijn! Ja ik dacht toch even noemen! En blijkbaar wel meer vrouwen die ook de vitakruid versie hadden. Fijn dat deze wel gewoon mag! Meteen een aanrader voor anderen dus!
2 maanden geleden
Reactie op FräuleinV
Welke visolie merken nemen jullie die niet laat opboeren? Ik had een hele g ...
Ortholon!
Slik daarvan ook magnesium en vitamine D
2 maanden geleden
Reactie op kimvheertum
Ortholon!
Slik daarvan ook magnesium en vitamine D
Ik volg Sjamadriaan op instagram, waardoor ik Vitakruid echt een verschrikkelijk bedrijf in. Zou er niks bestellen.
Hij weerlegt claims die ze maken wetenschappelijk onderbouwt.
2 maanden geleden
Reactie op kimvheertum
Ik volg Sjamadriaan op instagram, waardoor ik Vitakruid echt een verschrik ...
Vind.
2 maanden geleden
In het begin de multi zwanger van Kruidvat. Na 12 weken even niks. Nu op aanraden VK sinds 4 weken gentle iron van Solgar en sinds een week ook B12 zuigtabletten van gynaecoloog voorgeschreven gekregen. De B12 pilletjes zorgen weer wat voor meer energie, heel fijn want vanwege HG en 3e trimester was ik erg veel aan het slapen. Vanwege HG iets uitgebreider bloedonderzoek gehad, dit is nu voldoende voor mij naast zo veel mogelijk gezond eten.
2 maanden geleden
Ik heb in t begin foliumzuur geslikt, met visolie en vitamine D. Foliumzuur opgemaakt en daarna de hele tijd alleen visolie en vitamine D, met 28 weken ongeveer bloed geprikt voor zwangerschapsdiabetes en ijzer. Gelukkig geen diabetes, ijzer was nog wel OK maar aan de lage kant dus ben nu sinds kort ook met ijzertabletten begonnen. Visolie en ijzer echt zooo vies bahhhh dat blijf je de hele dag opboeren 😖
2 maanden geleden
Reactie op dodo1224
Arctic Blue Omega 3
Ik neem hiervan de vegan versie, die is ook een aanrader als je echt geen vissmaak wil 😂