7 Reacties

één maand geleden

Niet dat ik je die vlaggenlijn niet gun... maar de baby komt (als het goed is) in november. Waarschijnlijk is het dan regenachtig winderig k*t weer... Weet je zeker dat je dan een vlaggenlijn buiten wil hebben hangen ipv gewoon veilig voor de ruit? 😅

één maand geleden

Reactie op Chibi24

Niet dat ik je die vlaggenlijn niet gun... maar de baby komt (als het goed ...
Hahaha nou het is meer ipv een bord in de tuin. Wij wonen zo dat niemand onze ramen of iets kan zien. Het is voor aan het hek achter huis. Daarom zoek ik een vlaggenlijn die niet van stof is en weersbestendig 😂.

één maand geleden

Reactie op babygeluk24

Hahaha nou het is meer ipv een bord in de tuin. Wij wonen zo dat niemand on ...
In dat geval, als het toch aan een hek komt, spandoekje misschien? Is toch weer met 4 punten bevestigen ipv een wapperent vlaggetje. Of anders als je een beetje handig bent. Zaag per letter een vlaggetje uit een stuk triplex, teken de letter er op, lakje er overheen, bevestig ze met tie wraps aan je hek en knoop er voor het oog een mooi lintje doorheen 🤷‍♀️ Gaat nergens mee heen.

één maand geleden

Reactie op Chibi24

In dat geval, als het toch aan een hek komt, spandoekje misschien? Is toch ...
Haha Thanxs voor de tip! Wij gaan er nog eens overna denken wat wij precies gaan doen.

één maand geleden

Ik had een houten halve maantjes vlaggenlijn gemaakt voor aan het raam. 1e kindje ook in november geboren

één maand geleden

Ik heb altijd een stoffen vlaggenlijn buiten hangen, waarom zou dat niet kunnen?

één maand geleden

Reactie op nicolehzz

Ik heb altijd een stoffen vlaggenlijn buiten hangen, waarom zou dat niet ku ...
Ik ook!