36 Reacties
één maand geleden
Het kan beetje bij beetje lekken en langs je been lopen. Wat mij vooral bij bleef bij mijn eerste is de zoete geur. Toen de VK later kwam zei ze inderdaad ja dat is je vruchtwater het heeft een zoete geur het is geen urine. Ik had daarnaast ook in mijn inlegkruisje rode/bruine afscheiding bleek deel van propje te zijn.
één maand geleden
Ik was naar de Wc geweest. Ging weer in bed liggen. Draaide mij om en toen hoorde en voelde ik echt een pats en direct een warme golf water wat eruit kwam.
Het bleef maar stromen.
één maand geleden
Hier steeds nat ondergoed. Druppelsgewijs inderdaad.
Bij m’n vorige zwangerschap en nu weer.
Bij m’n eerste kwam na 3 dagen druppels de weeen op gang en toen halverwege kwam alles er uit.
Nu afwachten wanneer alles er uit komt of dat het weer weeen worden.
Moet wel zeggen na dag 1 steeds nat ondergoed is dag 2&3 wel minder nat.
Geen idee hoe mijn lichaam dit steeds doet 😂😂
één maand geleden
Heb liever gewoon die hele golf en dat je weet dat de bevalling komt dan dit hoor
één maand geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
Bij m’n vorige zwange ...
En wel bijzonder, maar dat heeft misschien met de termijn te maken? Maar ik moest de vorige keer (met die paar druppels) binnen 48 uur bevallen ivm infectiegevaar, toen was ik al wel 41 weken.
één maand geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
Bij m’n vorige zwange ...
Misschien heb je een hoge scheur en dat het daarom nog niet helemaal ineens komt. Ik ben inmiddels volgens mij literssss verloren vanaf maandag omdat er dus steeds nieuw vruchtwater aangemaakt wordt tot de bevalling. Bij mij werkt het hoofdje van de baby als een soort kurk haha als hij dan wat beweegt in m’n bekken komt er weer een hele flats🙈
één maand geleden
Reactie op Smos
En wel bijzonder, maar dat heeft misschien met de termijn te maken? Maar ik ...
Jaa ik ben 34 weken
één maand geleden
Reactie op Maiss
Misschien heb je een hoge scheur en dat het daarom nog niet helemaal ineens ...
Jaa dat denk ik…
Maar echt word er gek van. Net een klein beetje na de blazen test weer. Verder geen verlies gehad meer
Steken onder in m’n buik blijven ook maar word niet erger. Nikssss
één maand geleden
Reactie op 1-Willeke
Vanaf maandag al? Bij mij hanteren ze het protocol 16:00 antibioticum infuu ...
Ja maandag ochtend waren mijn vliezen gebroken met 35+4, ze proberen het te rekken tot 37w. Ik vind het zelf ook behoorlijk lang en gisteren dachten ze even aan een spoed ks maar nu zit ik weer in afwachtbeleid en dan donderdag inleiden als hij niet zelf is gekomen.