7 Reacties
22 dagen geleden
Hi meid, ik had ook dat mijn vliezen braken en na een hele nacht en dag weeen stopte ze ineens. Een hele nacht en dag later kwamen ze weer op gang..
Bij mij was de reden dat de weeen waren gestopt omdat mijn zoontje als sterrenkijker lag, ik had ook rug weeen. Na 64 uur heb ik uiteindelijk een keizersnede gekregen.
Beweging kan helpen om voor je kindje goed voor de uitgang te komen liggen.
Voetreflexmassage zorgde er overigens bij mij voor dat ik weer in de bubbel kon komen en 2 uur na deze behandeling kwamen mijn weeen ook weer.
Je hebt 72 uur de tijd, zolang het goed gaat met jou en de baby mag je het afwachten. Dat is jouw eigen keuze 😘
22 dagen geleden
Reactie op RianC
Hi meid, ik had ook dat mijn vliezen braken en na een hele nacht en dag wee ...
Ja ik word morgen om 07:00 opgenomen en krijg ik tabletten en waarschijnlijk weeenopwekkers. Tot nu toe heb ik niet gehoord dat hij in een sterrenkijker ligt. Vorige week laatste echo gehad of kunnen ze dat niet zien met een echo? Of kan die spontaan in die dagen als sterrenkijker gaan liggen?
22 dagen geleden
Ja, had ik ook bij mijn eerste. Moest na 24 uur na het breken van de vliezen richting het ziekenhuis. Ik had nog wel steeds weeën alleen de ontsluiting vorderde niet. Ik heb op een gegeven moment een ruggenprik in combi met weeopwekkers gekregen omdat ze bang waren dat ik anders niet genoeg energie over zou hebben om te persen.
Ik meende zelf dat je 48 uur de tijd hebt na het breken van je vliezen, maar kan zijn dat dat in die jaren wat veranderd is.
Probeer vooral rustig te blijven en het gesprek aan te gaan zodra ze langs komen. De keuze blijft bij jou zolang er niet acuut iets mis is.
22 dagen geleden
Reactie op Stephanie 1989
Ja, had ik ook bij mijn eerste. Moest na 24 uur na het breken van de vlieze ...
Klopt morgen om 07:00 krijg ik tabletten en weeenopwekkers omdat het dan 48 uur gebroken vliezen heb.
Heel spannend hoe het morgen gaat verlopen
22 dagen geleden
Ik had bij de eerste ook inleiding gepland staan ivm langdurig gebroken vliezen. Uiteindelijk diende hij zich die nacht daarvoor toch zelf aan, vanuit het niets waren we ineens hele heftige weeën. Alsof hij niet geholpen wilde worden.
Wie weet zet het bij jou toch ook vannacht ineens door! Succes!!