8 Reacties

3 dagen geleden

Wij hebben een heel vochtig huis, dus wij gaan het niet doen, want anders komt er snel schimmel onder te groeien

3 dagen geleden

Wij hebben vloerbed. Vind het heel handig. Uit bed vallen is geen issue. Kan lekker bij haar liggen. Wat wil je precies weten? Wat zijn jouw overwegingen?

3 dagen geleden

Nu sinds 2 daagjes een vloerbed! Gaat prima, nog even wennen maar tot nu toe ga ik er nog even naast liggen als ze wakker word in de nacht. Vind het vooral fijn dat we er nu gewoon bij in kunnen (heb een dekbed en kussen voor ons naast haar bedje)

3 dagen geleden

Reactie op annabel021998

Nu sinds 2 daagjes een vloerbed! Gaat prima, nog even wennen maar tot nu to ...
Heb je een link voor deze? Dit is precies wat ik zoek

3 dagen geleden

Reactie op CompetenteKikker5901

Wij hebben vloerbed. Vind het heel handig. Uit bed vallen is geen issue. Ka ...
Wat fijn! Iedereen bedankt voor de reacties. Onze dochter wordt in de avond na 1 cyclus vaak al wakker en dan lukt het niet meer te slapen. Alleen in onze armen, of als ik haar naast me in bed leg (aan de borst). Maar uit ons bed kan ze makkelijk vallen. En als ik haar weer in slaap wieg wordt ze steeds wakker met terugleggen. Soms het gevolg dat ze compleet wakker is en pas rond 00:00 weer wil slapen. Ik hoop dus met een vloerbed dat ik bij haar in bed kan kruipen tot ze dan weer in slaap valt

3 dagen geleden

Reactie op Roos6658

Wat fijn! Iedereen bedankt voor de reacties. Onze dochter wordt in de avon ...
Ja dit was ook ons probleem, ze werd dan steeds wakker, alleen gemakkelijk weer in slaap aan de borst. Vloerbed vind ik een uitkomst. Of je moet overal bedhekken omheen doen, heb een kennis die dat doet.

3 dagen geleden

Reactie op CompetenteKikker5901

Ja dit was ook ons probleem, ze werd dan steeds wakker, alleen gemakkelijk ...
Fijn om te horen dat het zo goed bevalt! Wij gaan er ook aan geloven, hij zit in de bestelling haha!

3 dagen geleden

Reactie op kaytea

Heb je een link voor deze? Dit is precies wat ik zoek