10 Reacties

7 maanden geleden

Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, is na de 13 weken weggetrokken

7 maanden geleden

Wanneer heb je de echo in het ziekenhuis?🙏🏻

7 maanden geleden

Ik zit toevallig in een soortgelijke situatie. Op de termijnecho zagen ze vocht rond het lijfje en nekje, alleen hebben wij sinds de eerste echo ook een groeiachterstand van enkele dagen naar nu bijna een week. Aankomende woensdag hebben we een GUO echo in het ziekenhuis. Wat ik heb kunnen terugvinden is het vocht een aanwijzing voor een “probleem/afwijking”. Soms kan de foetus het probleem zelf nog oplossen, maar in de meeste gevallen is het een aanwijzing voor een chromosale afwijking. Alles is dus nog mogelijk. Ik weet niet met welke gedachte jij het beste deze periode door gaat komen. Maar er zijn echt zwangerschappen met dit beeld die goed aflopen. Ik hoop dat je snel een vervolgafspraak hebt in het ziekenhuis 🙏

7 maanden geleden

Dit was mijn echo gemeten op 9 + 3 terwijl het 10+ 2 moest zijn.

7 maanden geleden

Reactie op Patricia42

Ik zit toevallig in een soortgelijke situatie. Op de termijnecho zagen ze v ...
Sterkte morgen! Hopelijk is het weggetrokken❤️🙏🏻

7 maanden geleden

Reactie op 1-Willeke

Sterkte morgen! Hopelijk is het weggetrokken❤️🙏🏻
Heb echt helemaal geen zwangerschapsklachten meer, geen opgeblazen buik, geen gevoelige borsten, geen misselijkheid, geen obstipatie sinds afgelopen weekend. Ik denk hierdoor dat het hartje al gestopt is. Maar morgen weten we inderdaad meer.

7 maanden geleden

Reactie op Patricia42

Heb echt helemaal geen zwangerschapsklachten meer, geen opgeblazen buik, ge ...
Herkenbaar. 💔Onze stella overleed bij 11+5 wegens te veel vocht (12 mm) een chromosoom afwijking. Ze zou nooit levensvatbaar zijn geweest. Maandag ochtend was ze overleden en savond waren mijn klachten al zo goed als weg. Op woensdag werd ik ingeleid om te bevallen.

7 maanden geleden

Het kan 2 kanten op, hier mijn vorige zwangerschap een kindje met vocht in de buik, bij de een trekt het weg maar bij mijn kindje werd het zoveel dat het de organen heeft onderdrukt van groei en js overleden met 16+3 weken, hopelijk heb jij meer geluk en is het niets ernstig.