10 Reacties
茅茅n maand geleden
Hier ook pijn aan handen. Zelfs geen gevoel meer in 3 vingers en midden van mijn linkerhand. Terwijl als ik naar m鈥檔 handen kijk het niet eens heel dik lijkt. Bloeddruk en alles is gewoon prima. Ik koel een paar keer mijn handen in een ijsbadje, maar dit geeft enkel tijdelijke verlichting.
茅茅n maand geleden
Voor je handen; een brace dragen (kan ook 鈥榮 nachts). Dat houdt je polsen recht zodat je zenuw niet afknelt.
Warm/koud met elkaar afwisselen
Water drinken
茅茅n maand geleden
Pff Jaa ik heb dit alleen in mijn handen, maar dus ook echt alleen in mijn gewrichten.. mijn handen zijn totaal niet dik, maar ik zie en voel het in mijn knokkels en daardoor ben ik kracht kwijt, laat ik alles vallen en kan ik mijn vingers niet meer goed buigen.. enige wat bij mij helpt is alles weer wat wiebelen/schudden/draaien en even uit bed/in beweging om het vocht weg te werken. Andere dingen werken bij mij tot nu toe ook niet 馃槄
茅茅n maand geleden
Meer drinken! Toen ik meer ben gaan drinken werd ook de pijn in mijn handen veel minder. Wanneer je (te) weinig drinkt is je lichaam geneigd nog sneller vocht vast te houden. Daarbij hielp het bij mij ook om af en toe (vooral 鈥榮 ochtends) in een stressballetje te knijpen.
茅茅n maand geleden
Heel herkenbaar! Sinds 35 weken (nu 36 weken) erg last van vocht in mijn handen en vingers. 鈥榮 nachts kan ik ze niet meer buigen en doet het zeer. Overdag zijn ze vaak rood aan uiteinde en wit in het midden. Koud water helpt goed maar indd maar even. Ik masseer het vocht ook zoveel mogelijk weer terug. Verder is het denk ik even volhouden nog!