9 Reacties

15 dagen geleden

Ik zou nog even wachten, je borsten zullen echt nog meer van vorm/maat veranderen. Is nu nog best moeilijk in te schatten denk ik. Vorige zwangerschap heb ik zelf gewacht tot ik wat op het einde was voor een goede voedingsbh. Wellicht is het nu fijn om gewoon een wat goedkopere bh (ipv voedingsbh) te zoeken die gewoon lekker zit voor je en dat je die wat ruimer neemt.

14 dagen geleden

Ik zou nog even wachten of iets met veel rek kopen. Mijn borsten zijn qua omvang echt amper gegroeid, maar ik merk nu met 29 weken dat ik wel in omvang flink ben gegroeid. Als je echt wat anders wil, kan je het beste even bij de Primark kijken. Die hadden een tijd terug hele goedkope voedingsbh’s en ook wel in grote maten

14 dagen geleden

Met 17 weken paste ik mijn oude niet meer. Ik heb toen een 2 pack bij de hm gekocht. Deze voedingsbeha s passen mij nu nog steeds en ben 28 weken zwanger.

14 dagen geleden

Ik heb er 2 van noppies (Mira) gekocht. Maatje groter dan normaal. Zitten heerlijk!

14 dagen geleden

Cake lingerie. Heb deze in mijn eigen maat gekocht vorige zwangerschap. Is een voedings en meegroeibh. Gewoon in de eigen maat gekocht. De xxl. Van een cup 85H meegegroeid naar een 85K. Deze zwangerschap draag ik ze weer. https://www.opentopzwanger.nl/cake-lingerie-zwangerschapsbeha-sugar-candy-black.html

14 dagen geleden

Reactie op Miloutje

Cake lingerie. Heb deze in mijn eigen maat gekocht vorige zwangerschap. Is ...
Deze is voor grote cup maten. Ze hebben ook voor kleinere.

14 dagen geleden

In tegenstelling tot wat anderen zeggen zou ik niet wachten, maar een fijne meegroei/voedings BH kopen. Tijdens de borstvoeding periode hebben je borsten ook een andere maat net voor de voeding dan erna, dus wil je ook een BH die bij beide goed zit. Ben zelf erg tevreden over die van Carriwell, maar heb geen hele grote borsten (cup C). Bij grotere maten geeft deze misschien te weinig ondersteuning (Al hebben ze er ook met gel beugels). En mocht de omvang vanaf nu toch nog te klein worden, dan zet je er gewoon zo'n bh-verlenger van de Hema tussen :)

14 dagen geleden

Ik heb voedings bh’s van de H&M gekocht in de passende maat. Want het is nu ook wel zo fijn om een passende maat te hebben en als je borsten doorgroeien, dan koop je later weer een maat groter. Uiteindelijk is de kans ook groot dat ze via deze maat weer terug gaan naar je oude maat 😅 Ik heb trouwens ook heel veel aan die verlengstukjes die je tussen je bandje kan zetten. Behalve cupmaat, groeit vooral de omtrek van mijn borstkas.

14 dagen geleden

Ik heb bij 18 weken ook al voedingsbh’s gekocht. Mijn normale gingen echt niet meer en ik vind het zonde om nieuwe bh’s te kopen als tussenmaat, als ik toch naar een voedingsbh moet. Heb wel altijd betere merken (bh’s van 80,- en hoger) en daar zit je met een goede voedingsbh ook al snel aan. Voor mij zijn h&m geen optie. Heb “slechts” 75D hoor (nu 75e) maar wil gewoon goede steun en geen hangmat. Ben nu bijna 30 weken en heb nu alleen even een verlenger nodig ivm de omvang.