8 Reacties

één maand geleden

Ik heb ze van de primark ! Idraag ze nu ook al en zitten super lekker ! Ook maar 11 euro voor 2 stuks ! Het proberen waard

één maand geleden

Van mijn vorige borstvoeding periode heb ik die van de Hema en een van de livera. Heb nu nog 1 besteld op temu.. verwacht ze ergens volgende week te krijgen ben heel benieuwd, en koste daar geen drol eigelijks 🤭

één maand geleden

Ik vond die van H&M erg lekker zitten, hebben misschien wat minder steun maar dat zou je misschien zelf even moeten uitproberen/passen 😊

één maand geleden

Ik heb die van Carriwel met gel pads erin. Ik heb in het begin ook veel die van de H&M gedragen maar die vond ik zo slap.. en met kleren aan eigenlijk gewoon niet mooi zitten. En als je langer voeding geeft is dat wel belangrijker. Deze houden de dames toch een beetje mooi op zijn plek en zijn functioneel 🙂 Wel duur, maar gewoon ff aanbiedingen in de gaten houden.

één maand geleden

Ligt eraan wat je budget is. Een vriendin is blij met die van de bonprix tot cup G. Ik heb vorige zwangerschap genoten van deze bh's. Uiteindelijk gegroeid toen van een cup H/I naar een K. Ze zijn duurder maar ik betaal zo ie zo al rond de 100 euro voor 1 bh. Dus ik vind het juist meevallen. Ze zijn steviger als sommige bhs die ik heb. Vorige keer nog lang na de bevalling door gedragen.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Ligt eraan wat je budget is. Een vriendin is blij met die van de bonprix t ...
Ik ben ook fan van de cake maternity sugar candy bh’s!

één maand geleden

Kijk eens bij Anita. Ik ken het van de sportbh en heb er alle vertrouwen in. Goede kwaliteit en veel ondersteuning.

één maand geleden

Reactie op nicolehzz

Ik ben ook fan van de cake maternity sugar candy bh’s!
Echt he. Zitten heerlijk ook zeker met een grotere maat. Heel blij mee vorige zwangerschap en nu weer