3 Reacties

22 dagen geleden

Ik volg graag even. Bij mijn favoriete bh winkels superbra en narron hebben ze er slechts 1 in mijn maat, van elomi. Die ziet er prima uit, maar ik word er toch een beetje sip van dat er maar 1 in mijn maat zou bestaan 😅. Ik heb ook goede dingen gehoord over cake maternity, maar die zijn niet voorgevormd en heb ik zelf ook geen ervaring mee. Ik kreeg wel als tip van de bh winkel om pas echt in de laatste weken van de zwangerschap een voedingsbh te kopen, gezien de omvang en cupmaat echt nog kan veranderen tot die tijd. Ik hoop het niet want ik vind het groot zat zo 😅🙈

22 dagen geleden

Heel blij met cake maternity, maar inderdaad niet voorgevormd. Ik heb het “tepel probleem” opgelost met siliconen tepel covers. Te koop bij Etos en Douglas enzo, voor iets van een tientje. En straks als de baby er is zal ik waarschijnlijk toch wel van die wasbare zoogcompressen ofzo gaan dragen. Misschien zou zoiets een oplossing voor je kunnen zijn? Want inderdaad grote maten en voorgevormd is bij voedingsbh’s zeldzaam ☹️

20 dagen geleden

Zoogcompressen zie je er ook doorheen straks :/ ik heb een hele fijne van livera.. de chantelle (?) Voedingsbh. Yes, grote maat. En 2 dunnetjes en dan maar wijdere kleding dragen. Al zijn tepels showen wel in de mode haha