10 Reacties
24 dagen geleden
Wat een drama, ik ben gisteren naar de hunkemoller gegaan omdat ik dacht, dan kan ik even rustig passen. Nou die hebben tegenwoordig niks meer op voorraad dus ik kon kiezen tussen 95c of 85E terwijl ik nu ongeveer 85c heb. Daarnaast waren het hele rare modellen, bij eentje klapte je de cup omlaag en dan liep er nog een bh band dwars over je borst. Ik vragen, hoe moet dit werken dan tijdens het voeden? Die medewerkster, sorry ik weet het ook niet.
Nu heb ik er maar weer 2 van de h&m bijgehaald, zonder beugels. Had er al twee die van heel zacht katoen zijn, zitten heel lekker maar niet veel steun. Nu heb ik nog 2 padded bh's erbij gehaald:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1175426003.html
Hema had eerder ook al niks. Ik vind het echt raar dat je bijna nergens gewoon dit soort bhs kunt kopen en passen.
24 dagen geleden
Ik heb er 4 van de H&M met katoen. Die hebben nauwelijks steun, maar gebruik ik vooral ook in de nacht en tijdens kraamweek. In de nacht ook fijn voor zoogcompressen (en die heb je nodig haha). Dan is alles comfy fijn 🙂
Ik heb er later twee gekocht van Carriwel, met van die gelkussentjes als soort van beugel, omdat ik iets meer steun wilde. Deze zijn suuuuper fijn! En zien er ook netjes uit onder een strak shirtje. Bij de prenetal advies gekregen en gepast. Daar hebben ze ook veel eigen merk en Noppies, daar kun je wel fatsoenlijk passen.
23 dagen geleden
Carriwel!! Het enige irritante is dat die pads erin loszitten en je die dus na elke wasbeurt goed kan frunniken. Maar als ik straks borstvoeding geef laat ik ze er uit dan doe ik gewoon mega zoogcompressen er in 👌🏻
22 dagen geleden
Reactie op Veer1503
Ik vind de naadloze voedingsbh’s van Noppies prettig! Je draagt ze in het b ...
Deze heb ik ook! Super fijn!