9 Reacties
2 maanden geleden
Bij AboutYou kan je een heleboel geschikte kleding hiervoor vinden. Ik heb bijvoorbeeld dit shirtje besteld. Je kunt bij de app de verschillende "stickers" zien en daardoor weet je of iets geschikt is.
Je hebt bij voedingskleding verschillende opties qua bereikbaarheid van de borst. Persoonlijk vind ik het fijn als je de kleding naar de zijkant kan weg schuiven. Ik vind een ronde opening bij de borst niet zo fijn. Daarmee zat ik vaak alsnog te stuntelen!
2 maanden geleden
Gewoon niet speciaal kleding voor kopen.. geldklopperij 🤭
Als je gewoon een voedingtopje er onder draagt, kun je zo je shirt of trui omhoog doen of je heb een blouse aan kun je de knoopjes open doen.
Echt niet speciaal iets gaan kopen. Kleding is idd suf en saai en zo niet de mode en kost ook nog een heel veel geld voor onzin 🙈😅
2 maanden geleden
Bonprix heeft een aantal leuke voedingsjurkjes, zwart of beige gebreid. Supercomfortabel, nog best leuk en handig met voeden door de overslag.
Verder zit ik latte mamiato en noubased in de gaten te houden voor truien/shirtjes met ritsen aan de zijkanten. Misschien niet de meest fashionable want erg basic. Ook prijzig. Maar hele goede kwaliteit, lokaal en duurzaam geproduceerd en ook erg praktisch. Maar ik wacht nog wel met daar kopen tot ik weet of de borstvoeding goed lukt, omdat ze wel duur zijn.
2 maanden geleden
Ik heb nauwelijks speciale voedingskleding, alleen hemdjes en shirtjes en daar droeg ik dan een leuk vest overheen, of blazer dan ben je nog netter.
Anders gewoon bloesjes of jurkjes met knoopjes.
Alleen voedingsbh’s vind ik wel echt onmisbaar. Daarvan is alleen heel persoonlijk wat je fijn vind en hoeveel steun je wil.
Ik ben heel tevreden met beugelloze padded bh’s van H&M en heb een paar bralettes, ook van H&M en Brezzy.
2 maanden geleden
Seraphine!
En Zalando Lounge heeft leuke prijzen.
Blouses/jurken met knopen zijn ook handig, of wikkeljurken.
2 maanden geleden
Lidl webshop!
Heb de hempjes nog van de vorige en ga bijvestellen.
Heb zelf veel aan een voedingsvest gehad. Dan kon ik gewoon afgedekt en rustig voeden zonder het zelf koud of te bloot te hebben in de winter. + Rustig/prikkelarmer voor je kleine.
2 maanden geleden
Weet niet of je al een dure kolf hebt, maar bij mij maakte niet de kleding, maar de kolf het grote verschil. Ik had een Elvie en die kun je heel makkelijk in je bh dragen en dan nog vanalles doen. Heb hem zelfs een paar keer gedragen waar anderen gewoon bij waren en die merkten er niks van (hij heeft een beetje een 'borst ' vorm en is ook heel stil).
Wat betreft kleding om echt mee te voeden: ik had meestal óf een lekkere oversized trui (gewoon normale trui) met een voedingstop eronder, óf een voedings t-shirt (van H&M bijvoorbeeld) met een vestje of blazer erover. En als ik een jurkje aan had, dan één met overslag, een wikkeljurkje of één met knoopjes. Dus (bijna) allemaal geen speciale voedingskleding.