7 Reacties

één maand geleden

Ik slaap er echt al maanden mee, dus ik weet niet meer beter 😂 Ik vind vooral fijn dat je ermee kan knuffelen en het tussen je benen kan plaatsen, dat helpt wel vaak met je buik 🤭

één maand geleden

Ik heb trouwens een merkloze 😅

één maand geleden

Ik heb er een van Snoozzz en vind deze erg fijn

één maand geleden

Kussen om echt te ondersteunen voor voeden nog geen ervaring mee, maar ik heb er inmiddels wel al een paar liggen 😂 Voor in bed heb ik dus een aantal geprobeerd maar ik vind het alleen maar in de weg liggen. Ik heb nu gewoon een zacht kussentje van action die ik tussen mijn benen leg.

één maand geleden

Ik heb er meerdere geprobeerd omdat ik de snoozzz en doomoo zo duur vond.. uiteindelijk op aanraden van mijn bekken oefentherapeut toch de doomoo gekocht en die ligt heel fijn 🙈! Vormt helemaal naar hoe jij wil. Ik leg hem languit voor me neer en als ik op mijn zij lig dan ligt mijn onderste been gewoon gestrekt er langs en bovenste been op het kussen (ook je enkel/voet) opgekruld. Heerlijk 🙈! Maar met draaien wel gedoe want dan moet je dat ding meenemen hahaha. Nu lig ik dus op de zij waar ik het meest op lig met het kussen en als ik dan draai dan lig ik even zonder kussen. Gaat prima!

één maand geleden

De Doomoo💙 Ze verkopen ook een hoes voor straks met de baby, dat het een 'nestje' wordt, maar dan veilig.

één maand geleden

Die van Snoozzz vind ik echt fantastisch 😍