10 Reacties

22 dagen geleden

Hi! Ik slaap zelf met kussen van de HEMA. Ook ideaal met hoes die je makkelijk eraf kan halen en wassen. Vond die kussens wel te groot als voedingskussen dus ik heb er 1 van snoozebaby. Was bij m’n zoon ideaal. Lekker compact en stevig. Gebruikte kussen van Hema later wel nog als nestje met zo’n hoest eromheen

22 dagen geleden

Ik heb een zijligkussen van Lucovitaal, had ik al ivm klachten. Deze heb ik voor mezelf gebruikt en voor de baby een voedingskussen gekocht, als je daar een verschoonkussen hoes overheen doet heb je gelijk een babynestje ;) ik vond het voedingskussen te kort voor mezelf om als zijligkussen te gebruiken maar ik ben ook 1.85m..

22 dagen geleden

Is denk ik heel persoonlijk! Ik heb zo’n XXL U-vorm kussen (al 2 jaar geleden gekocht ivm gebroken been haha), mijn zus vond in de zomer zo’n J-vorm meer dan genoeg omdat ze de hitte ook kwijt wou kunnen. Als je niet zo lang bent zou zo een als van de Hema ook wel prima zijn. Sommige hebben balletjes, andere een soort wattenvulling, ook dat is persoonlijk. Wel belangrijk is dat je een verwijderbare/wasbare hoes (én 1 reserve!) hebt.

22 dagen geleden

Ik heb een voedingskussen van mamaloes.nl Ik slaap er prima mee. Met mijn zoon zijn zwangerschap gekocht en gebruikt om mee te slapen en daarna gebruikt om te voeden en te slapen tot nu aan toe.

21 dagen geleden

Bedankt voor de tips dames! Ik ga even rondneuzen 😁

20 dagen geleden

Ik heb deze van de week binnen gekregen. En het slaapt echt heerlijk. Heb zowel steun in mijn buik als mijn rug!

20 dagen geleden

Reactie op Girlsmom27

Ik heb deze van de week binnen gekregen. En het slaapt echt heerlijk. Heb z ...
mag ik vragen welke dit is? ziet er echt heerlijk uit haha

20 dagen geleden

Reactie op YB93

mag ik vragen welke dit is? ziet er echt heerlijk uit haha
Jazeker! Deze is van litollo

één dag geleden

Ik haal dit oude topic weer even naar boven! Na het lezen van dit topic enkele weken geleden, heb ik mij zo'n snoozzz kussen aangeschaft, in de hoop heerlijk te slapen. Ik heb er welgeteld 4 x mee geslapen... Ik raak wel heerlijk in slaap, maar word steeds wakker omdat ik "vast" zit. Sinds mijn buikje begint te groeien, draai ik uit mezelf op m'n rug. Doordat ik het kussen tussen mijn been heb zitten, zit ik dus 'vast' en word ik steeds wakker Ik was steeds een buikslaper, zijslapen is dus best moeilijk. Ik weet dat op m'n rug liggen niet goed is voor de doorbloeding. Zonder het kussen word ik dan ook regelmatig (instinctief?) wakker als ik wél op m'n rug gedraaid ben. Zonder kussen slapen is dus niet ideaal, maar met kussen ook niet. Hoe slapen jullie? Rollen jullie ook wel eens op je rug / hoe ga je dit tegen? En hoe positioneer je dat ding nou wél goed zodat je wél lekker kan slapen?

één dag geleden

Reactie op EMBO

Ik haal dit oude topic weer even naar boven! Na het lezen van dit topic e ...
Ik ben een rug slaper. En heb een kussen die helemaal om mij heen ligt. Maar ondanks dat draai ik alsnog op mijn rug. Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook en heb toen de verloskundige gevraagd of dit nou kwaad kan aangezien je op internet verschillende verhalen leest. De verloskundige gaf toen aan dat het geen kwaad kan en je lichaam zelf wel een seintje gaat geven als het niet prettig meer is en je dan wel van houding veranderd!