19 Reacties
5 maanden geleden
Hahaha rond deze weken voel je je baby intern. En misschien zelfs als het heeeel actief is ook af en toe een klein “blopje” aan de buiten kant. Hoe gek het ook klinkt over 4/5 weken denk je “mag het wat rustiger” omdat je baby dan echt kracht krijgt in de armen en benen.
5 maanden geleden
Reactie op 1-Willeke
Hahaha rond deze weken voel je je baby intern. En misschien zelfs als het h ...
Ja dat wel, ik voel zeker inwendig de kriebeltjes en plopjes. Maar ik bedoel eigenlijk ik voel met mijn handen het kindje niet. Dus bijv geen “harde bal” of “bolletje baby” ( vierde zwangerschap😅
5 maanden geleden
Reactie op 71124
Ik voel nog steeds niks, ook niet binnenuit.. weet niet of het ermee te mak ...
Dit heb ik ook, ik ben nu 16+4. De verloskundige heeft "gewaarschuwd " dat het best zou kunnen dat ik pas wat voel vanaf 20 weken i.v.m de placenta die aan de voorkant ligt. Niks geks aan dus!
5 maanden geleden
Bij mij gaf ze tijdens de 13 weken echo ook aan dat de placenta aan de voorkant ligt en dat ik daardoor ook de baby pas heel erg laat zal gaan voelen, meen me te herinneren dat ze het over 24+ weken had. Ik voel ook echt helemaal niks. Ik voel wat opgezette buik en merk dat de buik wel wat aan het groeien is, maar verder voel ik er ook vrij weinig van. Ze gaf wel aan dat het helpt dat ik heel slank ben en dat het daardoor wel sneller zou kunnen voelen, maar so far is dat niet zo helaas.
5 maanden geleden
Morgen ben ik 18 weken. Bij mij ligt de placenta ook voor. Ik voel niks. Niet van binnen en ook niet van buiten. Ik merk alleen dat mijn buik en borsten groeien en ik voel me opgeblazen/moe/misselijk met vlagen.
Bij mijn eerdere zwangerschappen voelde ik idd al veel eerder plopjes/schopjes. Deze baby is op de echo’s elke keer enorm actief, dus het komt vast nog wel. Ik merk wel dat het me soms wat onzeker maakt of het wel goed gaat.
5 maanden geleden
Ik ben 16 weken met placenta aan de achterkant en voel haar helemaal nog niet, is dat normaal ☹️? Eerste zwangerschap
5 maanden geleden
Reactie op Kopjethee
Morgen ben ik 18 weken. Bij mij ligt de placenta ook voor. Ik voel niks. Ni ...
Ik heb exact het zelfde, wel 1e zwangerschap dus ik weet sowieso al niet zo goed wat ik moet gaan voelen.
Gewoon afwachten en vertrouwen op ons lijf dus!
5 maanden geleden
Reactie op Sosaev
Ja dat wel, ik voel zeker inwendig de kriebeltjes en plopjes. Maar ik bedoe ...
Vanaf wanneer voelde jij de baby? Dit is ook mijn 4e zwangerschap en ik voel helemaal niks.
5 maanden geleden
Ik ben nu 17 weken en voel sinds een week ook plopjes. Heb het gevoel dat ik het sinds vandaag echt sterker begin te voelen. Gister bij een controle heeft ze mijn vinger op de plek gelegd en geduwd dat ik zelf de baarmoeder kon voelen. Vind het zo gek. Maar nu thuis kan ik het ook niet meer vinden 😅